دراولين روز ازپيش فروش دومين خودرو با نشان ايراني به نام رانا بيش از 5 هزار نفر ثبت نام کردند که اين ميزان نشان دهنده علاقه مردم به خودرو هاي به روز و با سطح ايمني بالا است .



عبداله بابايي معاون بازار يابي و فروش ايران خودرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود : محصول جديد ايران خودرو از ويژگي ها و استانداردهاي روز جهاني برخوردار است و بر پايه يك پلتفرم كاملا جديد در كلاس بي و سي طراحي وتوليد شده است.

معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو تصريح کرد : رانا خودرويي است كه كاملا از دانش حرفه و فن ايراني از آن استفاده شده واز لحاظ ايمني و كيفي قابليت عرضه در جهان را دارد و مختص بازار ايران نيست و قابل رقابت با بازارهاي خارج است.

وي ادامه داد: اين خودرو فراتر از حد استانداردها است و نسبت به خودروهاي همكلاس، حداكثر ايمني را دارد. خودرو رانا از لحاظ ايمني سرنشينان خودرو و نيز ايمني تصادف با عابر پياده بالاتر از رقبا است .

معاون بازار يابي و فروش ايران خودرو تاکيد کرد : ايران خودرو از تازه ترين دستاوردهاي طراحي و علمي براي خودرو رانا استفاده كرده و با ارايه پلتفرم جديد، زيرساختي را براي گونه هاي مختلف محصول با قواي محركه گوناگون، فراهم ساخته است.

وي خاطرنشان كرد: پيش فروش رانا از روز هشتم خرداد ماه سال جاري با 10 ميليون تومان وديعه درنمايندگي هاي مجاز گروه صنعتي ايران خودرو آغاز شده و تا نوزدهم خردادماه ادامه دارد.

بابايي افزود:در روز نخست پيش فروش رانا، 5 هزار متقاضي ثبت نام كرده اند و پيش بيني مي شود اين ميزان در روزهاي آينده افزايش يابد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار