آلبوم موسیقایی مشرق متبسم با اشعاری از حضرت امام خمینی ( ره ) و مقام معظم رهبری توسط مركز موسیقی حوزه هنری منتشر شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری ، در این آلبوم موسیقایی  قطعات " من خواستار جام می از دست دلبرم " با شعری از حضرت امام خمینی ( ره) ، " سر خوش ز سبوی غم پنهانی خویشم " با شعری از حضرت آیت الله خامنه ای ، " تیره شد آینه صبح درخشان بی تو " با شعری از زكریا اخلاقی ، " هلا روز و شب فانی چشم تو " با شعری از سید حسن حسینی ، " برای خاطرم غم آفریدند " با شعری از بیدل دهلوی و " با دل شكسته رفتنم رو به مشرق تبسم " با شعری از علیرضا قزوه با هنرمندی جوهر علی خوان و خوانندگی ندیم علی خوان و عمران خوان برای مخاطبان عرضه شده است .

براساس این گزارش جوهر علی خان فرزند استاد مرحوم گوهر علی خان با سابقه حدود 400 ساله موسیقی در خاندانشان از نوازندگان ممتاز ویولون و آهنگسازان مطرح هند است كه در موسسه همكاری های فرهنگی دولت هند عهده دار مسوولیت موسیقی است و تاكنون در اجرای كنسرت های بین المللی كارهای موفقی از خود ارائه داده است .

وی به همراه برادرانش نزاكت علی خان و ندیم علی خان  موسیقی خاندانی پدرشان را ادمه می دهد . انتخاب اشعار و نظارت براین آلبوم به عهده علیرضا قزوه و مجید احمدی بوده است .

شایان ذكر است آلبوم موسیقایی « مشرق متبسم » به مناسبت بیست و سومین سالروز ارتحال ملكوتی حضرت امام خمینی (ره) و میلاد حضرت علی (ع ) توسط مركز موسیقی حوزه هنری و مدیریت تولید رضا مهدوی منتشر شده است ./م
برچسب ها: موسیقی ، امام خمینی ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار