ناشران ادبيات دفاع مقدس با توجه به عمق اين دفاع ايرانيان از آب و خاك خود و گستردگي عرصه ادب و هنر، دچار كم كاري شده اند.

سردار علي ناظري معاون نشر و ادبيات سازمان حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس و مدير مسئول انتشارات فاتحان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران با اشاره به كم كاري ناشران در پردازش به مبحث دفاع مقدس افزود: اين ناشران با توجه به عمق دفاع مقدس و گستردگي عرصه ادب و هنر دچار كم كاري شده اند.
وي كتاب را در شرايط فعلي يكي از بهترين وسايل انتقال فرهنگ و دفاع مقدس در جامعه ايران دانست و گفت: ناشران فعال در حوزه ادبيات دفاع مقدس هم در اين مسير قدم هاي بزرگي برداشته و برمي‌دارند.
معاون نشر و ادبيات سازمان حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس در ادامه به ميزان ماندگاري و تاثيرگذاري رسانه مكتوب نسبت به رسانه هاي ديگر اشاره كرد و اظهار داشت: گرايش جوانان ايراني به قهرمانان غربي يا اشخاص ساخته و پرداخته تخيلات ديگران فقط به عنوان يك محور بحث مطرح شده است.
ناظري تصريح كرد: ولي ما در ارتباط با معرفي قهرمانان و بزرگان كشورمان چه در دفاع مقدس، انقلاب و عرصه هاي ديگر به آن صورت موفق عمل نكرده ايم.
وي گفت: البته دوران كنوني نسبت به گذشته مقداري بهتر بوده و اوضاع روز به روز در حال بهتر شدن است.
مدير مسئول انتشارات فاتحان با اظهار آنكه نمي‌تواند گرايش جوانان ايراني را به طرف غرب بپذيرند، خاطرنشان كرد: ما از نظر مخاطب و علاقه آن ها به قهرمانان ايراني مشكلي نداريم./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.