2 بازیکن آسیب دیده تیم ملی در بازیهای نیمه نهایی لیگ آسیب دیدند با این تفاوت که حامد سهراب نژاد امکان بازگشت به تمرینات تیم ملی را دارد اما قاسم زاده به تمرینات تیم باشگاهی اش می رسد.

حامد سهراب نژاد با رد خداحافظی از تیم ملی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دلیل غیبتم مشکل مصدومیت دست است و احتمال اینکه از دوره های بعدی پس از مسابقات غرب  آسیا به تمرینات ملی برگردم وجود دارد.

این هم از بدشانسی منبود که بازیهای فینال را با آسیب دیدگی از دست دادم. اتفاقا سال قبل نیز در جریان بازیهای پلی اف و زمانی مشابه با امسال از همین دست دچار مصدومیت شدم که چون مشکل جدی نبود هفت بازی هم با همان وضعیت انجام دادم اما امسال با شکست دستم از دو ناحیه آسیب بسیار جدی بود و باید دستم را گچ می گرفتم.

وی در مرود پتروشیمی امسال اشاره کرد: امسال چون تیم ما یدر بسته شد با فراز و نشیب زیادی کار کردیم. البته تا دو هفته اول دور برگشت هیچ باختی نداشتیم اما زا مرحله پلی آف به بعد کارمان واقعا سنگین بود و هشت بازی سنگین را تار سیدن به فینال طی کردیم و شاید به همین دلیل هم در فینال خوب کار نکردیم و من هم با مصدومیتم کمکی به تیم نکردم اما در کل امیدورام عملکرد تیم برای باشگاه راضی کننده بوده باشد.

*قاسم زاده: ماهان بیشتر مهرام را اذیت می کرد

مجید قاسم زاده نیز در مورد مصدومیت خود توضیح می دهد: فدراسیون و سازمان تیمهای ملی با دعوتم به اردوها لطف کردند اما با توجه به آسیب دیدگی ام در روز اول تمرینات تیم ملی طی صحبتی که با مشحون مدیر تیمهای ملی و سرمریب جدید تیم داشتم اجازه خواستم که به کارهای درمانی آسیب دیدگی ام بپردازم و امسال در یتم ملی حضور نداشته باشم.

وی ادامه داد: با مساعدت باشگاه ماهان برای ماه آینده وقت عمل جراحی گرفتم که پس زا آن ابتدا یک ماه به استراحت مطلق می پردازم و از ماه دوم آب درمانی و ورزش سبک را آغاز می کنم اما در ماه سوم بدون فشار زیاد حتی امکان وزنه زدن را هم دارم و به تمرینات پیش فصل تیم باشگاهی ام می رسم.

قاسم زاده با تاکید بر داشتن قرارداد دو ساله با فولاد ماهان گفت: با تمام سختی ها، رویهمرفته فصل بدی را نداشتیم و ناراحتی مان در زمان گرفتن جام هم به این دلیل بود که از ابتا تیم را برای قهرمانی بسته بودیم و انگیزه ای برای بازی رده بندی نداشتیم. دیدن جام گرفتن و خوشحالی تیمهای دیگر هم باعث ناراحتی بازیکنان یم شد چون حداقل فکرمان رسیدن به فینال لیگ بود.

وی ادامه داد: شاید در صورت رسیدن ما به فینال بهتر از پتروشیمی مقابل مهرام عرض اندام می کردیم. ماهشهری ها رد سه بازی راحت باختند در حالی که ما بیشتر می توانستیم مهرام را اذیت کنیم البته برای سال اول نتیجه بدی هم نگرفتیم و باید منتظر شرایط سال بعد بمانیم. شخصا هم با وجود مصدومیتها از عملکردم راضی هستم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار