(س.ذ) متهم به معاونت در اختلاس با بيان اينكه اتهامات کيفرخواست را قبول ندارم گفت: چون پس از مرگ پدرم مبلغ ديه را زودتر از صدور چك دريافت كرده بوديم، اقدامات آقاي(ف) برايم سوال‌برانگيز نبود.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران؛ درادامه چهارمين جلسه رسيدگي به پرونده اختلاس بيمه متهم (س.ذ) به اتهام معاونت در اختلاس توأم با جعل با تشکيل شبکه چند نفره به واسطه همکاري با کارکنان بيمه به ميزان 957 ميليون و 957 هزار ريال در جايگاه حاضر شد و در دفاع از خود گفت: اتهامات کيفرخواست را قبول ندارم،‌‌ آقاي (ف) با مادرم همسايه بود و به خاطر اينکه براي برادرم به دنبال شغل مناسبي بوديم از آقاي (ف) کمک گرفتيم و به همين دليل پس از مدتي او از ما خواست که چند چک را برايش نقد کنيم.

وي افزود: سه فقره چک را مربوط به ديه به نام خودم نقد کردم و تمامي آدرس و شماره‌ تماس‌ها را درست در آن قيد کردم.

اين متهم درباره دلايل وصول اين چک‌ها اظهار داشت:‌‌ آقاي (ف) به من گفت "اين چک‌ها مربوط به ديه اشخاص است که زودتر آن را دريافت کرده‌ اند و اکنون اين چک‌ها جايگزين آن مبالغ است".

متهم (س.ذ) ادامه داد:‌ در حادثه‌اي که براي پدرم رخ داده بود که موجب مرگ وي شد،‌ همين اتفاق در خصوص دريافت ديه براي ما افتاد و ما ديه را زودتر از صدور چک دريافت کرده‌ بوديم و به همين خاطر، دلايل آقاي (ف) برايم قانع کننده بود.

اين متهم در آخرين دفاعيات خود گفت:‌ من در پي جريان اين پرونده آرامش زندگي‌ام را از دست داده‌ام و اکنون يک فرزند نوزاد دارم که در منزلم در کرج به خاطر عدم استفاده از شير خشک در گرسنگي به سر مي‌برد.

/ش4


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار