تکواندو کار سنگین وزن تیم ملی امید گفت: در بازی های آینده تیم ملی طوری بازی می کنم که عملکرد راضی کننده ای برای کادر فنی و تیم داشته باشم.

سجاد مردانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب افزود: نخستین حضورم در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در ویتنام تجربه بزرگی بود از این تورنمنت با کیفیت درس های زیادی یاد گرفتم که امیدوارم در میادین بزرگ دیگری بتوانم از تمام توانایی هایم استفاده کنم.

وی افزود: توانایی زیادی در مسابقات آسیایی داشتم و با اینکه ضعیف عمل نکردم اما راضی نیستم بیشتر تمرین می کنم تا در آینده از عملکردم پشیمان نشوم باید از این تجربیات استفاده کنم تا لحظات تلخ تکرار نشود بتوانم خوشرنگ ترین مدال را کسب کنم .

مردانی خاطر نشان کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا با نیمی از توانایی هایم بازی کردم و به مدال برنز رسیدم اما سعی می کنم در بازی های آینده و در هر میدانی سر بلند از زمین مسابقه خارج شوم. توانایی ام بیش از کسب مدال برنز بود ام به تجربه خوبی دست یافتم که از آن در آینده استفاده کرده و جبران می کنم و از اینکه نتوانستم از تلاش شبانه روزی و تمرینات چهار ماهه در اردوها را نتیجه لازم را یاد بگیرم، ناراحت هستم. عملکرد تیمی در رقابت های قهرمانی آسیا آن طور که همه بازیکنان انتظار و توقع آن را داشتند برآورده نشد زیرا همه اعضای تیم برای کسب خوشرنگ ترین مدال راهی ویتنام شده بودند.

وی افزود: مسابقات آسیایی از لحاظ فنی سطح بالایی داشت و با حضور تیم های صاحب نام قاره توقع کیفیت بالای آن وجود داشت و تیم ملی امید نیز با همین نیت تمرین کرده بود در مسابقات قهرمانی آسیا با وجود ماهش تعداد اوزان شانس مدال وجود دارد اما در مقابل کیفیت شرکت کنندگان بالا است.

وی در خصوص بازی با دو حریف خود مقابل ویتنام و کره جنوبی خاطر نشان کرد: در بازی اول مقابل تکواندو کاری از کشور میزبان نتوانستم از همه قابلیت هایم استفاده کنم و در بازی دوم مقابل بازیکنی از کره جنوبی که در بازی های المپیک لندن نیز حاضر شود، قرار گرفتم، این بازیکن کره ای حریف بسیار خوبی بود که در المپیک پکن نیز قهرمان شده بود و من برای بستن بازی وی وارد  میدان شدم و برای باخت یک درصد هم فکر نمی کردم با آنالیز مربیان پس از آنکه ذهن حریف را در راند اول و دوم به هم ریختم سعی کردم از وی امتیاز بگیرم اما داور مسابقه با دادن اخطار باعث شدم حریفم صاحب امتیاز شود.

مردانی افزود: پس از چهار ماه تمرین و اردو و دوری از خانواده دوست داشتم با بهترین نتیجه به تهران باز گردم اما اشتباه داور باعث شد تا از لحاظ روح نتوانم تمرکز لازم را داشته باشم و نتوانم از تاکتیک جمله به موقع استفاده کنم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار