پيشكسوت تيم فوتبال استقلال گفت: ار طرفي بايد به كادر فني و کيروش حق بدهيم چرا كه تيم نصف و نيمه وارد تركيه شد و از سوي ديگر اين شكست بعد از 14 بازي تيم ملي تاثير منفي بر روي بازيكنان خواهد گذاشت.

علي لطيفي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: بازيكنان تيم ملي چند روز بعد كه در كنار يكديگر قرار گرفته بودند عدم هماهنگي بين آنها در بازي با آلباني شهود بود اما از لحاظ فيزييك و جسماني ملي پوشان وضعيت بهترين نسبت به آلباني ها داشتند.

پيشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه اظهار داشت: تيم ملي تا الان بازي هاي تداركاتي با تيم هاي درجه دوم و سوم داشته است و با يك تيم قدرتمند بازي نداشته است و كي روش سرمربي تيم به خاطر همين موضوع نتوانسته مشكلات ساختار دفاعي تيم ملي را شناسايي كند.

وي در مورد تاكتيك هاي دنيزلي براي بازي با ازبكستان گفت: كي روش بايد راهكاري بينديشد تا شرايط تيم ملي تا قبل ازبازي با ازبكستان به حد ايده ال برسد تيم ملي ازبكستان فوتبالي فيزيكي ارائه مي دهد و بايد كي روش تمركزش در تمرينات را روي ريكاوري بازيكنان قرار دهد و به مرور تاكتيك ها بپردازد و يك هماهنگي بين ملي پوشان ايجاد كند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: كي روش سرمربي تيم تخصص و مهارت لازم براي ايجاد هماهنيگ بين بازيكنان جديد و سابق را درد و به طور حتم اميد نظري هافبك سوئدي الاصل تيم ملي هم به مانند اشكان دژاگه مي تواند براي تيم ملي مثمر ثمر باشد.

گفتني است تيم ملي فوتبال ايران دريك بازي تداركاتي مقابل آلباني شكست خودر و نخستين ناكامي كي روش در تيم ملي محسوب مي شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار