نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه بايد با صراحت اسامي افراد دخيل در اين پرونده اعلام شوند گفت: استثنايي در رسيدگي به اتهامات وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران؛  الياس نادران نماينده مردم تهران درمجلس شوراي اسلامي در دادگاه رسيدگي به اختلاس بيمه در جمع خبرنگاران با اشاره به تنوع اتهامات اين پرونده اظهار داشت: با توجه به متنوع بودن اتهامات و وسيع بودن حجم تخلفات مالي جريان رسيدگي به اين پرونده طولاني خواهد بود.

نادران ادامه داد: با توجه به اينكه بيش از سه سال از زمان كشف جرم مي گذرد و فرصت كافي نيز براي رسيدگي به پرنده وجود داشته است، مسلما زمان رسيدگي نيز طولاني خواهد بود و خوشحال هستم كه فرصت كافي دراختيار متهمين قرار مي گيرد تا از خود دفاع كنند.

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: متاسفم كه اسامي مقامات ذي ربط توسط متهمين و دادگاه برده نمي شود؛ دادگاه فقط به مواردي اكتفا مي كند.

وي ادامه داد: نبايد تفاوتي ميان افراد متهم در اين پرونده و مقامات متهم نيز وجود داشته باشد و بايد به صراحت اسامي افراد دخيل در اين پرونده اعلام شوند.

نادران ادامه داد: دادگاه به صورت علني برگزار مي شود و متهمين كه چند سال در زندان بوده اند نبايد با ديگر افراد تفاوتي داشته باشند.

نمايده مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: نماينده دادستان به خوبي تناقض گويي ها متهم را پاسخ مي داد و نسبت به سال 89 دقت بيشتري را داشت.

نادران گفت: از ابتداي رسيدگي به اين پرونده نحوه فعاليت هاي اين شبكه روشن بوده و مستندات نيز به اندازه كافي وجود دارد.

نادران ضمن گلايه از دادگاه به واسطه اسم نبردن از بعضي از مقامات اظهار داشت: دادگاه اگر اراده كند مي تواند اسامي را ذكر كند.

نادران در پاسخ به سوال خبرنگاري در رابطه با پرونده بزرگ فساد مالي و اينكه تعدادي از مسئولين رشوه دريافت كرده اند گفت: دادگاه محل رسيدگي به اتهامات افرد است نبايد هيچ استثنايي در رسيدگي به اتهامات مسئولين وجود داشته باشد؛ همه افرد در برابر قانون مساوي هستند.

/ش4


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار