سرمربي تيم تنيس روي ميز نفت سپاهان گفت: نظام پزشکی تیم آخر جدول رده بندی لیگ است و این هفته بازی ساده ای داریم بازی حساس ما هفته بعد است.

مجید احتشام زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: در هفته پنجم از دور برگشت لیگ پنجشنبه 11 خرداد در تهران به مصاف نظام پزشکی می رویم که گمان می منم به راحتی برنده شویم اما بازی هفته بعد که در مقابل پتروشیمی بندر امام ماهشهر قرار می گیریم حساس است و کارمان را سخت می کند.

احتشام زاده درباره اینکه آیا ملی پوشان تیمش که در مسابقات تنیس روی میز تور جهانی چین حضور داشتند در بازی این هفته هستند یا خیر پاسخ داد افشین نوری و پوریا عمرانی در تور جهانی شانگهای چین شرکت کرده بودند اما آنها به بازی روز جمعه می رسند ضمن اینکه حضور در این مسابقات آنها را برای لیگ آماده تر کرده است.

وی درباره عملکرد عمرانی و نوروزی در چین گفت: این مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و از آنجا که 23 کشور شرکت داشتند جهانی بود و نوروزی موفق شد یک مرحله بالا بیاید اما عمرانی با توجه به سطح بالای مسابقات و حضور پینگ پنگ بازان برتر به تجربه خود اضافه کرد.

احتشام زاده درباره ورود دوباره ذوب آهن به لیگ بیان کرد: ذوب آهن رقیب سختی نیست و ما در بازی رفت آنها را شکست داده این فکر می کنم رسیدن به جایگاه دومی جدول لیگ بزرگسالان برایمان قطعی باشد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار