متهم (ج الف) در جايگاه دفاع از حود به سند زمين متهم (خ) كه در بانک گذاشته بود تا بتواند از طريق آن ال سي بگيرد، اشاره كرد.

به گزاش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، درادامه چهارمين جلسه دادگه رسيدگي به پرونده اختلاس بيمه (ج.الف) مجددا در جايگاه حاضر شد و گفت: من با اقاي (ر.ز) دوست بودم  به همين دليل مقداري از ابعاد اين اختلاس را براي اوبازگو كردم و همين امر باعث تشكيل پرونده اختلاس شد.

وي در پاسخ به سوال قاضي مبني بر اينكه آيا شما نيروي وزارت اطلاعات هستيد گفت: من نيروي وزارت اطلاعات نيستم بلكه نيروي اطلاعات مردمي هستم.

وي درباره اختلاس يك ونيم ميلياردي به همراه (الف.م) خاطر نشان كرد: من با اقاي (الف.م) دوست هستم؛ وي آدم اميني است كه از من پول قرض كرد و پس از مدتي به من پس داد.اكنون نيز مقداري از آن پول هاي قرض داده شده باقي مانده است.

اين متهم درباره معاونت دراختلاس يك و نيم ميليارد توماني به همراه (د) اظهار داشت: اين اتهام را قبول ندارم.

متهم (ج.الف) در پاسخ به اتهام عضويت در شبكه اختلاس بيمه ايران ازشعب فاطمي و كرج به مبلغ 800 ميليون تومان اظهار داشت: اين اتهام را رد مي كنم و آن را قبول ندارم. من دركرج معامله كردم و چك داده ام و اين ها تخلف محسوب نمي شود.

اين متهم درباره اتهام ديگرش مبني بر كلاهبرداري از (د.س) اظهار داشت: از سال 85 با آقاي (د.س) آشنا شدم و با وي معاملات متعددي انجام دادم و اتهام كلاهبرداري را در اين زمينه قبول ندارم.

متهم (ج الف) همچنين عنوان كرد:  آقاي (خ)  سند زمين خود را در بانک گذاشته بود تا بتواند از طريق آن ال.سي بگيرد.


/ش4
برچسب ها: دادگاه ، اختلاس ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار