سند راهبردی محلات شهرداری منطقه 15 با هدف تحقق رویکرد محله محوری و مشارکت شورایاری ‌های محلات تدوین و پس از تایید شورایاری محلات بیستگانه ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در این راستا برنامه‌های اجرایی محلات بیستگانه منطقه در چهار حوزه اجرایی تدوین و ابلاغ شد.
سید احمد صفوی شهرداری منطقه 15 در خصوص این سند و حوزه‌های اجرایی آن اظهار داشت: حوزه‌های اجرایی شامل چهار حوزه امور شهری و فضای سبز ، فنی و عمرانی، حمل و نقل  و ترافیک و امور اجتماعی و فرهنگی از سوی معاونت برنامه‌‌ریزی و توسعه شهری تدوین شده است.
صفوی گفت: بر این اساس جمع کل اعتبارات نواحی هشتگانه منطقه در چهار حوزه برای سال 91 بالغ بر 795 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
ابوالفضل رفیعی، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در همین راستا افزود:  از این مبلغ 186 میلیارد ریال به حوزه اجتماعی و فرهنگی، 293 میلیارد ریال به حوزه امور شهری و فضای سبز و 93 میلیارد ریال به حوزه حمل و نقل و ترافیک و 222 میلیارد ریال به حوزه فنی و عمران اختصاص می‌یابد.
رفیعی خاطر نشان ساخت: بیشترین اعتبار پیش بینی شده در سطح نواحی هشتگانه به ناحیه یک منطقه با اعتباری بالغ بر 192 میلیارد ریال اختصاص یافته است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار