قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی و اجتماعی گفت: سازمان‌های مردم نهاد جوانان از عرصه‌های مهمی که برای نظام جمهوری اسلامی ایران ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، نشست هم اندیشی  دبیران سازمان‌های مردم نهاد جوانان سراسر کشور که صبح امروز در مجتمع آدینه برگزارشد.
سردار افشار قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی فرهنگی با اشاره به اهمیت توسعه تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در کشور بیان داشت: خاستگاه اعتقادی و راهبردی برای مشارکت مردم داریم چرا که نظام ما، نظام مردم سالار دینی که با محوریت مردم شکل گرفته است.
وی با اشاره به اینکه حضور سازمان‌های مردم نهاد در کشور ضروری است افزود: کلیه تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد از عرصه مهمی هستند که زمینه مشارکت مردم در امور اجتماعات را فراهم می‌کنند.
سردار افشار افزود: بهترین حمایت از مردم، نهاد حمایت مردم است.
قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی گفت: نگاه اسلام به حکومت و ارکانش نگاه مردمی است و به همین دلیل است که از ابتدای نظام جمهوری اسلامی شاهد تاکید و همراهی مردم بوده‌ایم.
سردار افشار با بیان اینکه از شعاردادن و جلب نظر مردم تا عمل فاصله بسیار است خاطر نشان کرد: به طور کلی از اول انقلاب تا کنون نقش مردم و سازمان‌های مردم نهاد به خصوص جوانان نقش تعیین کننده بوده است./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار