مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری آمل گفت: جایگاه ویژه CNG برای تاکسیرانان آملی احداث شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، اکبر کریمی امروز در آمل اظهار داشت: این جایگاه در زمینی به مساحت یک‌هزار و 200 مترمربع و با هزینه 20 میلیارد ریال در مسیر کمربندی آمل به محمودآباد احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات این مجموعه شامل سه دیسپنسر، شش پمپ سوختگیری، ساختمان اداری و ساختمان اداری مستقل است، عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از آبان 90 آغاز و در اردیبهشت امسال به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری شده است.

کریمی با بیان اینکه به دلیل دوری مسافت و وجود مسافران در آمل تاکسیرانان برای سوخت‌گیری زمان زیادی را صرف می‌کردند، بیان داشت: این جایگاه اختصاصی برای تاکسیرانان در نظر گرفته شده و از تراکم خودرو و صرف زمان برای این قشر جلوگیری می‌کند.

وی به دیگر اقدامات برای رفع مشکلات رانندگان تاکسی در آمل اشاره کرد و گفت: ایجاد کارواش ماشین برای نخستین بار در کشور در زمینی به مساحت یک‌ هزار مترمربع برای تاکسیرانان در ظرف مدت 40 روز صورت گرفته و از سال گذشته مورد استفاده قرار گرفته است.

این مسئول اذعان داشت: در این مرکز تعویض روغن و مکانیکی برای خودروهای ون و تهیه لوازم یدکی برای کم کردن هزینه‌ها برای رانندگان تاکسی نیز از دیگر اقدامات دیگر صورت گرفته در این مجموعه است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی آمل متذکر شد: با مصوبه شورای سازمان و هیئت مدیره برای حل مشکل رانندگان تسهیلاتی را با تعیین سقفی در نظر گرفتیم که براساس اولویت مشغول پرداخت این تسهیلات هستیم./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.