قائم مقام شهرداري منطقه 20 با اشاره به نظارت دوره اي كارگروه هاي تخصصي از دفاتر خدمات الكترونيك شهر گفت: راه اندازي و توسعه دفاتر خدمات الكترونيك شهر در راستاي برون سپاري خدمات شهرداري است.



به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ اصغر عطايي در بين مسئولين دفاتر خدمات الكترونيك شهر اين منطقه با اشاره به اين مطلب افزود: به منظور تسريع در امور مربوط به شهرسازي و برون سپاري خدمات شهرداري 5 دفتر خدمات الكترونيك شهر در سطح منطقه فعال است.

وي با اشاره به اهميت نظارت دوره اي در دفاتر خدمات الكترونيك شهرافزود: عملكرد دفاتر خدمات الكترونيك شهر از سوي كارگروه هاي تخصصي مورد بازديد و نظارت دوره اي قرار مي گيرند.

غلامرضا رنجبر معاون شهرسازي و معماري شهرداري منطقه 20 نيز در ادامه با اشاره به اينكه افزايش دفاتر خدمات الكترونيك از 2 دفتر به 5 دفتر از اقدامات سال گذشته حوزه شهرسازي شهرداري منطقه 20 بوده است تصريح كرد:‌ به منظور رفع سردرگمي شهروندان و پيگيري هر چه سريعتر پرونده هاي مراجعين كارشناسان باتجربه و متخصص در دفاتر خدمات الكترونيك شهري اين منطقه مستقر هستند.

رنجبر به طرح تفصيلي جديد شهر تهران نيز اشاره كرد و يادآور شد:‌ اجراي اين طرح در مرحله آزمايشي است و مشكلات احتمالي موجود در اين طرح قابل بررسي است.

مدير بازرسي شهرداري منطقه 20 در ادامه با اشاره به اينكه هفته آينده بازديد از دفاتر خدمات الكترونيك شهري آغاز مي شود خاطرنشان كرد: رسيدگي به پرونده هاي شهرسازي در اسرع وقت و صدور پايان كار در يك دوره كوتاه مدت از جمله موارد پيگيري است كه بازرسي به عنوان يك دستگاه نظارتي  از دفاتر خدمات الكترونيكي شهري در بازديدهاي دوره اي دنبال مي كند.

همچنين حميدرضا علي اكبر مهمترين هدف از برگزار ي اين هم انديشي را انتقال مشكلات شهروندان به دفاتر برشمرد و يادآور شد: كاهش ميزان تردد و جابه جايي شهروندان در سطح شهر، كاهش مراجعه حضوري شهروندان به معاونت شهرسازي و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از جمله پيامدهاي مثبت دفاتر خدمات الكترونيك شهري است كه بازرسي درصدد تحقق درست و شايسته اين امر مهم است.

اين نشست به همت اداره بازرسي شهرداري منطقه 20 با حضور قائم مقام، معاون شهرسازي و معماري شهرداري منطقه 20 و عوامل دفاتر خدمات الكترونيك شهري اين منطقه در ساختمان مركزي شهرداري منطقه 20 برگزار شد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار