برای حفظ حرمت مسافران رسیدگی به وضعیت پایانه ها و بهسازی آن ها از مهمترین عواملی که باید به آن توجه شود در همین راستا شهردار تهران موضوع بهسازی پایانه ها را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ سازمان پایانه های شهرداری تهران قصد دارد سالن انتظار مسافران را در پایانه ها با تغییرات عمده بهسازی کند و حرکت اتوبوس ها را به صورت دیجیتالی از طریق تابلوهای تلویزیونی اعلام کند.
گفتنی است: اینترنت پر سرعت رایگان را که هم اکنون در پایانه بیهقی راه اندازی شده برای سه پایانه دیگر نیز راه اندازی کند.
اگر چه خبر راه اندازی اتاق مادر و کودک چند سالی است مطرح شده و دیگر مسافران با این قسمت آشنا شده اند اما راه اندازی اتاق مادر و کودک، مراکز فوریت پزشکی واحد ترافیک در هر پایانه و کتابخانه های مناسب در دو شیفت را نیز برای مسافران مهیا می کند.
نکته قابل توجه این جاست که طبق طرحی که در دست مطالعه است امسال به تمامی رانندگان اتوبوس آموزش اطفا حریق و کمک های اولیه داده شود.
اما خبری که شاید جز مهم ترین پروژه های پایتخت نیز بتوانیم از آن یاد کنیم پروژه ساخت پایانه جدید شرق تهران است که خود می تواند یکی از مهمترین پروژه های مهم تهران به شمار آید.
پایانه ای که تمامی امکانات یک پایانه به روز را در خود جای می دهد و می تواند به عنوان یکی از زیباترین پایانه های ایران و به عنوان نگینی درخشان به حساب آید./ل
گزارش الهه حسنی
برچسب ها: مسافران ، پایانه ، بیهقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار