تکواندو کار نقره پوش تیم ملی امید گفت: با وجود تیم خوبی که در رقابت های قهرمانی آسیا در ویتنام داشتیم اما باید بدشانسی قهرمانی را از دست دادیم.

مسعود حجی زواره در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب افزود: در رقابت های آسیایی چین صاحب مدال طلا شدم اما در این دوره از پیکارهای قهرمانی آسیا با اشتباه خودم مدال طلا را از دست دادم و  ناداوری نیز در کار نبود. با یک اشتباه داور سه امتیاز به حساب حریف کره ای ام در فینال ریخته شد و با از دست دادن کنترل بازی نتوانستم عقب ماندگی ام را جبران کنم.

وی گفت: حضور در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در ویتنام تجربه بسیار خوبی بود و توانستم چیزهای زیادی از آن یاد بگیریم.

حجي زواره افزود: تیم بسیار خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا داشتیم که همه بازیکنان در یک سطح بودند و با وجود جوانی انگیزه بسیار بالایی برای قهرمانی داشتند اما با بدشانسی نتوانستیم به سکوی اول برسیم. اگر رضا نادریان و فرزاد ذوالقدری نتیجه بهتری می گرفتند قهرمانی آسیا را از دست نمی دادیم.

وی گفت: در مجموع از عملکرد خودم در مسابقات ویتنام راضی نبودم شرایط روحی خوبی با توجه به از دست دادن مادرم نداشتم و در غیر این صورت می توانستم با تمرکز بیشتری در فینال برنده باشم.

حجی زواره تصریح کرد: سطح فنی مسابقات قهرمانی آسیا بسیار بالا بود و با توجه به نزدیکی مسابقات با بازی های المپیک، اکثر المپیکی ها در این رقابت ها حضور داشتند  و از این نظر سطح فنی رقابت ها بالا رفته بود.

وی افزود: با اینکه تلاش زیادی کردیم و مستحق قهرمانی بودیم اما به آن نرسیدیم و امیدوارم تیم ملی امید در آینده موفق باشد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار