شرکت صنایع کیسه زنجان با 35 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان  مدیرعامل شرکت کیسه زنجان در مراسم افتتاح این واحد تولیدی با تاکید بر اینکه این شرکت برای 100 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است،گفت: در شرکت کیسه زنجان 10 میلیارد ریال به صورت ریالی و 890 هزار یورو به صورت ارزی سرمایه‌گذاری شده است.

خاکپورمهربانی با اشاره به اینکه ظرفیت تولید شرکت کیسه زنجان یک هزار تن است، افزود: طرح توسعه این شرکت را در آینده‌ای نزدیک یک هزار و 500 تن اعلام کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه مساحت زمین شرکت کیسه زنجان 6 هزار و 30 مترمربع است، اضافه کرد: مساحت زیربنای این شرکت یک هزار و 770 مترمربع است.

مدیرعامل شرکت کیسه زنجان تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود از سال آینده حداقل 50 درصد از تولیدات شرکت کیسه زنجان به کشورهای آسیای میانه، پاکستان، افغانستان و ترکیه صادر شود.

خاکپور میزان پیشرفت فیزیکی شرکت کیسه زنجان را 100 درصد برشمرد و گفت: سرمایه در گردش 5 میلیارد ریال و سرمایه برای طرح توسعه شرکت نیز 21 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه سالانه 14 میلیون تخته کیسه پلی‌پروپیلن در شرکت کیسه زنجان تولید می‌شود که این میزان تولید قابل افزایش به سه برابر است، یادآور شد: مواد اولیه تولیدات این کشور از محصولات پتروشیمی کشور تامین می‌شود.

لازم به ذکر است، که تولیدات شرکت کیسه زنجان شامل چتایی و کیسه‌های پروپیلن است که در غله، کارخانجات آرد، گچ، سیمان و پتروشیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.