عضو جبهه ايستادگي گفت: فراکسيون ايستادگي با حفظ استقلال خود مي تواند كمك‌هاي موثري را در جهت تحقق اهداف فراكسيون اصولگرايان در مجلس نهم داشته باشد و خود را جدا از فراکسيون جامع اصولگرايان نمي داند.




ابوالقاسم رئوفيان عضو جبهه ايستادگي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه جبهه ايستادگي فعاليت‌هاي خود را با تشكيل فراكسيون ايستادگي در مجلس نهم شروع مي‌كند، گفت: جبهه ايستادگي
ضمن اعتقاد به آزادي براي تصميم گيري با تشکيل فراکسيون ايستادگي به وظايف خود در مجلس نهم عمل مي كند.

رئوفيان با تاكيد بر لزوم تعامل جبهه ايستادگي با ديگر فراكسيون‌هاي مجلس، اظهار داشت: جبهه ايستادگي تقابلي با ديگر فراكسيون‌ها در مجلس نهم ندارد بلكه تعامل و اهداف مشترك زيادي را نيز در يک راستا خواهند داشت.

وي با اشاره به اينکه جبهه ايستادگي خود را جدا از فراكسيون جامع اصولگرايان نمي‌داند تصريح كرد: ما معتقديم كه جبهه ايستادگي ضمن حفظ استقلال خود مي‌تواند كمك‌هاي موثري را در جهت تحقق اهداف فراكسيون اصولگرايان در مجلس نهم داشته باشد.

رئوفيان در واكنش به اظهارات برخي از افراد مبني بر اينكه به جز فراكسيون اصولگرايان ديگر فراكسيون‌ها در مجلس نهم مورد تاييد نيست، اظهار داشت:‌ اين گونه صحبت‌ها از سر بي مهري است چرا که تاييد فعاليت يک فراکسيون بر عهده افراد مختلف نيست.

عضو جبهه ايستادگي خاطر نشان کرد: با توجه به اينكه جبهه ايستادگي به صورت فصلي فعاليت نمي‌كند بنابراين در انتخابات شوراي شهر و رياست جمهوري سال 92 به طور قطع مشاركت کرده و نامزدهاي خود را معرفي مي‌كند./س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار