مربی تیم کرمانشاه گفت : احساس می کردیم در یک زیر زمین مسابقه می دهیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه رقابت بین تیمهای بوکس جهان فولاد غرب کرمانشاه و پیوند ساپکو رباط کریم با اختلاف جزیی به سود تیم پیوند به اتمام رسید. مربی تیم جهان فولاد غرب اظهار داشت: در این مسابقه که در رباط کریم برگزار شد با نتیجه 5 بر 5 مساوی کردیم، اما با اختلاف جزیی در امتیاز تیم پیوند برنده اعلام شد.
 بیژن باتمانی گفت : البته حق دو بوکسور ما یعنی مرتضی سپهوند در وزن 69 و علی عبدی در وزن 75 کیلو گرم را خوردند و گرنه ما برنده میدان بودیم.
باتمانی گفت: در خصوص نتیجه این دو دیدار اعتراض کردیم و اگر رای برگردد برنده میدان خواهیم بود، هر چند به هدف خود که صعود به عنوان تیم اول گروه بود رسیدیم.
وی به شرایط بسیار نامطلوب میزبانی اشاره کرد و گفت: میزبانی افتضاح بود، اصلا سالنی در کار نبود بلکه یک سوله کوچک بود که دارای یک رینگ شکسته بود و به خاطر این که چوبهای رینگ دائما می شکست بازی به صورت متناوب متوقف می شد.
 وی گفت: احساس می کردیم در یک زیر زمین در حال مسابقه دادن هستیم، زیرا مکان مسابقه جایی برای تماشاچی نداشت و یاد مسابقات بوکس زیر زمینیافتادیم که در برخی فیلمها نمایش داده می شود.
باتمانی در خاتمه اظهار داشت: هم اکنون به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد صعود کرده و باید با شهرداری زنجان مسابقه بدهیم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.