وزیر ورزش و جوانان گفت: در دولت های نهم و دهم، با توجه به توسعه زیرساخت های ورزشی، اماكن ورزشی در روستاهای كشور 90 برابر نسبت به سال 84 افزایش داشته است

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران گرگان،دكتر محمد عباسی  در گرگان افزود: تا سال 84 تعداد سالن ها و اماكن ورزشی تنها 270 مكان بود، اما امروز به 24 هزار و 300 مكان رسیده است.

وی ادامه داد: آن چه كه در این فاصله اتفاق افتاده و زمینه رشد را رقم زده در خور تحسین است كه یكی از مؤلفه‎های تأثیرگذار پیشرفت‎ها، نگاه وحدت‎آفرینی است كه در گلستان فراهم شده و با همدلی و انسجام پیگیری می‎شود.

عباسی متذكر شد: همه باید در راستای وظایف خود بخوبی عمل كنیم و در این راستا همگرایی، همراهی و جدیت در اجرای نقشه‎ها، برنامه‎ها و تأثیرگذاری بموقع سبب پیروزی و موفقیت خواهد شد و این چیزی است كه دشمن از آن هراسان و نگران است.

وی تأكید كرد: دولت احمدی‌نژاد با شعار ولایت‌مداری، دلدادگی به ملت، ترویج و تقویت گفتمان امام راحل، شهدا و توجه به ارزش‎های متعالی انقلاب اسلامی توانست دوستان خوبی را در عرصه خدمت‌گزاری جمع كند و برآیند آن سبب كارهای بزرگ و شایسته‎ای در كشور شده است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: برای افزایش بهره وری باید وحدت‌آفرینی و اخلاص وجود داشته باشد.

عباسی با بیان این كه باید در مسیر عبادالهی پیش برویم خاطرنشان كرد: هر كسی باید متناسب با شأن و وظایف خویش عمل و تا آن جا كه می‎تواند دین الهی را یاری كند.

وی افزود: ما نمی دانیم همه توان و ظرفیت ما چقدر است و نظام برنامه ریزی نیز نمی تواند همه ظرفیت ها را متوجه شود و از آن استفاده كند، گاهی از توان خود استفاده نمی كنیم و گاهی همه توان و ظرفیت خود را نمی شناسیم.

عباسی اضافه كرد: باید ظرفیت فكری خود را به كار گیریم، به ویژه در بحث بهره وری، از این توان چه در بخش نرم افزاری و چه سخت افزاری كمك بگیریم./س

برچسب ها: سالن ، ورزشی ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.