پلیس اصفهان در 2 عملیات پلیسی روز گذشته بیش از 240 میلیون ریال کالای قاچاق را کشف و ضبط کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان،ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی استان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه پراید مشکوک و آن را متوقف کردند در بازرسی از خودروی یاد شده تعداد زیادی پوشاک خارجی مردانه و زنانه قاچاق که بدون مجوز گمرکی وارد کشور شده بود کشف و ضبط شد.
در عملیاتی دیگر از سوی پلیس شاهین شهر نیز یک دستگاه کامیون پس از آن که مورد ظن پلیس قرار گرفت متوقف و در بازرسی از این خودرو یک هزار دست لباس و بیش از چهار هزار قلم لوازم بهداشتی خارجی قاچاق کشف شد.
طبق نظریه کارشناسان ارزش ریالی اجناس مکشوفه بیش از 200 میلیون ریال است.
در این رابطه دو نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
**کشف پنج میلیارد کالای قاچاق در فروردین ماه
پلیس مبارزه با قاچاق ارز و کالا استان زنجان اقدامات گسترده ای را جهت مبارزه با قاچاق کالا و عاملان آن به مرحله اجرا گذاشت.
در اجرای عملیات های پلیس ماموران با کنترل کلیه محورهای مواصلاتی روز گذشته مومن به کشف هزار و 300 عدد لوازم آرایشی 42 هزار و 550 کیلو کود شیمیایی و هزار و 150 باکس سیگار از چن قاچاقچی شده و آنها را دستگیر کردند.
در فروردین ماه امسال نیز عوامل فوق پنج میلیارد و 45 میلیون و 222 هزار ریال کالای قاچاق را کشف و بیش از 300 دستگاه خودرو را قاچاقچیان توقیف کردند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار