مدیر بازار فرابورس اعلام کرد:شرکت خدمات مدیریت صبا تامین ، 98/99 درصد از بلوک شركت صنایع شیر سرو بی خزان به نرخ پایه هرسهم هزارو107 ریال ، روز سه شنبه 9خرداد در بازار سوم عرضه مي كند.

امیر هامونی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: شرکت خدمات مدیریت صبا تامین به وکالت از سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین، 12 ميليون و298 هزار سهم معادل 98/99 درصد از شركت صنایع شیر سرو بی خزان به ارزش 13.6 میلیارد ریال به قيمت پايه هر سهم هزار و 107 ريال ، سه شنبه 9خرداد در بازار سوم به صورت يكجا و با شرايط نقد و يا نقد و اقساط 25درصد نقد مابقی 10قسط مساوی 6 ماهه عرضه مي كند.

وی تصریح کرد: سرمایه شرکت12 میلیارد و 300 میلیون ریال است و زمينه فعاليت آن تولید شیر پاستوریزه و کلیه فرآورده های آن است و شركت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین 98/99 درصد ، سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکت اوزان هر کدام 008/0درصد از سهام شرکت صنایع شیر سرو بی خزان را دارا هستند .

این مقام مسئول مبلغ حضور در رقابت را 408.4 میلیون ریال اعلام کرد و افزود:كارگزاران خريدار در صورتي مجاز به ورود سفارش خريد به سامانه معاملاتي هستند كه 3 درصد از ارزش سهام موضوع معامله بر اساس قیمت پایه را به صورت نقد یا ضمانت نامه بانکی برای تضمين تعهدات به حساب شركت سپرده گذاري مركزي اوراق بهادار و تسويه وجوه واريز و يا ارائه کند.

مدیر بازار فرابورس خاطر نشان کرد:عرضه یکجای سهام از طریق بازار سوم ،مشمول مقررات دستورالعمل ثبت و عرضه عمومی اوراق بهادار نبوده بنا براین شرکت نزد سازمان به ثبت نرسیده است.

وی گفت:کارگزاران می بایست علاوه بر درخواست خرید ،مفاد بخشنامه شماره 462/682 در تاریخ 11خرداد 89 مدیریت امور اعضاءفرابورس را رعایت کنندو اسامی خریداران را حداکثر تا پایان وقت اداری روز پس از معامله ،به همراه تعداد و درصد قابل تخصیص به آنان و همچنین دستور خرید دریافت شده را به مدیریت بازار فرابورس ارائه کنند./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار