متهم (الف. ف. الف) در ادامه ششمين جلسه رسيدگي به اختلاس بيمه، گفت: از محضر تقاضاي اشد مجازات را به خاطر تخلفاتم دارم.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، متهم (الف .ف .الف) به اتهام معاونت در اختلاس توأم با جعل با تشکيل شبکه چند نفره و وصول چک ناشي از اختلاس به مبلغ 106ميليون و 772 هزار ريال و تحصيل مال نامشروع به ميزان 100ميليون ريال در جايگاه حاضر شد و در دفاع از خود گفت: اتهام درج شده در کيفرخواست را قبول ندارم من حقوق نخوانده ام که بتوانم خوب صحبت کنم ولي در شرح ماجرا بايد بگويم که به خاطر دوستي چندين و چند ساله ام با ( ف) سه فقره چک را براي وي وصول کردم و يکي از آنها را به حساب همسرم انتقال دادم.

وي تصريح كرد: از سال 87 يعني پس از انجام اختلاس بيمه به مدت يک و نيم سال در بيمه ايران به عنوان کارشناس درمان مشغول شدم که اکنون به خاطر اين پرونده شغلم را از دست دادم.

وي ادامه داد: درحال حاضر هيچ پولي ندارم و به خاطر تخلفي که انجام داده ام از دادگاه تقاضاي اشد مجازات را براي خود دارم.

اين متهم تصريح كرد: من هيچ وجهي را به خاطر وصول چک ها دريافت نکردم و مطمئن باشيد که اگر از اختلاس خبر داشتم حتما به وصول چک ها ادامه مي دادم.


اين متهم  در آخرين دفاعيات خود با بيان اينکه 5 ماه در بيمارستان اعصاب و روان بستري شدم خاطرنشان کرد: در اين دنيا و  دادگاه نتوانستم از حق خودم دفاع کنم ولي اميدوارم در دنياي ديگر بتوانم از ظلمي که به من شده دفاع کنم تا حرف هايم را بگويم./پ3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار