ابراهيم اصغري در واكنش به توليد فيلم هاي ضدايراني:

سينماي ايرن بايد مقابل هاليوود مسلح شود

سينماي ايران در حوزه مديريت و ساخت فيلم در مقابل اقدامات ضدايراني سينماي هاليوود با ساخت فيلم هايي چون "آرگو"بايد مسلح باشد.

ابراهيم اصغري تهيه كننده سينما و تلويزيون به خبرنگار بخش سينما باشگاه خبرنگاران گفت: ما از ابتداي انقلاب اسلامي و ماههاي اخير شنيديم كه مسئولان انقلاب اسلامي براساس اعتقادات و تفكرات جمهوري اسلامي موظف به پايبندي بر اصول و مباني خاص و ارزشي بودند و اين موضوع تاكنون ادامه داشته است.
وي افزود: ساختار سينماي هاليوود از ساختاري ضد ارزشهاي انساني و اخلاقي برخوردار است.
اين تهيه كننده سينما و تلويزيون تصريح كرد: آمريكا در كنار رژيم صهيونيستي بارها در جبهه هاي جنگ نرم دشمني با ايران را نشان داده اند و اين بار در فضايي رسانه اي با استفاده از ابزار سينما در جريان ساخت فيلم هاي ضد ايراني مانند اثر جديد آنها تحت عنوان "آرگو" حمله دوباره به فرهنگ ايران را نشان دادند.
اصغري اظهار داشت: اهداف كشورهاي استكبار و سينماي هاليوود در راستاي تخريب ارزشهاي تاريخ كهن ايران زمين است و در اين رابطه سرمايه گذاريهاي كلاني را انجام داده اند.

اين تهيه كننده سينما و تلويزيون خاطرنشان كرد: مسئولان حوزه فرهنگ و به ويژه سينما بايد به دنبال استفاده از سلاحي مناسب براي مقابله با اقدامات ضد ايراني سينماي هاليوود باشند./م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار