با حضور گسترده نیروهای پلیس راهور و اجرای طرح ضربت در نقاط پر تراکم و برخورد با تخلفات ساکن، وضعیت ترافیکی شبکه معابر شمال تهران تحت نظارت و کنترل قرار گرفت.



به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  پوریا محمدیان معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در این طرح که با هدف سهولت در تردد ، ایمنی عابرین و رانندگان و رفع موانع ترافیکی آغازشده است، از طریق برخورد با تخلفات ساکن همچون توقف دوبله ، انسداد معابر، پارک روی پل و خطوط عابر پیاده و مکان هایی که با تابلوهای توقف مطلقا ممنوع مشخص شده  است ، اعمال قانون می شود.
وی تصریح کرد: طرح فوق به دنبال نشست های مشترک با دبیران شورایاری محلات ، جهت مرتفع نمودن مشکلات و معضلات ترافیکی در نقاط پرتراکم سطح منطقه ، اجرا شد .
محمدیان گفت: به منظور اجرای این طرح ، پلیس راهور فاتب  منطقه متشکل از گروههای سه نفره در نقاط پرتراکم منطقه از جمله خیابان فناخسرو، ولنجک، میدان ازگل،  بلوار شهید  اندرزگو و ... در سطح نواحی ده گانه به صورت دائم اقدام به گشت زنی و رفع سدمعبر می نمایند  تا با  نظارت، نظم و ایمنی را  برقرار کنند.
به گفته معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه یک پارک های غیرمجاز و نامناسب شهروندان در معابر پرتراکم باعث کاهش عرض معابر و کندی حرکت خودروها شده و به ترافیک موجود معابر منطقه می افزاید .
این مقام مسئول افزود: این طرح از ابتدای سال جاری شروع و در روزهای اخیر با افزایش نیروهای مستقر پلیس راهور با شدت و دقت،  تا رفع مشکلات و معضلات ترافیکی درنقاط حادثه خیز ادامه خواهد داشت./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار