رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات چهار جانبه موتور کراس انتخابی تیم استان همزمان با 11 خردادماه سال ‌جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، قهرمان آماره امروز در شهرکرد، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی انتخابی تیم استان با حضور 60 نفر از ورزشکاران این استان در سه کلاس 1400 و 1200 برگزار شد.وی با بیان اینکه این مسابقات به‌ مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر برگزار شده است، گفت: در این مسابقات در بخش بانوان افسانه آقابابایی از شهرکرد، میترا ایمانی از اصفهان و زهره متولی‌پور از شاهین‌شهر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
آماره ادامه داد: در بخش کلاس 1400 در بخش آقایان ارشیا میر و مهرداد صفری از شاهین‌شهر مقام‌های اول و دوم و احمدرضا سفیان از شهرکرد عنوان سوم این مسابقات را کسب کرد.
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تورج دهقان، مهرداد صفری از شاهین شهر و جمال میرنژاد از شهرکرد نیز در کلاس 1200 عناوین اول تا سوم این مسابقات را بدست آوردند.وی در ادامه از برگزاری مسابقات موتور کراس چهار جانبه انتخابی تیم استان خبر داد و گفت: این مسابقات همزمان با 11 و 12 خردادماه در شهرکرد برگزار می‎شود.
آماره اضافه کرد: این مسابقات با حضور ورزشکارانی از استان‌های لرستان، مرکزی، فارس، چهارمحال و بختیاری و اصفهان برگزار می‎شود.وی اضافه کرد: همچنین به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد همایش موتور سواری با حضور ورزشکاران این استان در شهر فارسان برگزار می‎شود./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.