در حساس ترين بازي هفته سي ام مسابقات فوتبال دسته برتر باشگاههاي کشور تيم فولاد مبارکه سپاهان در اصفهان فردا ميزبان پرسپوليس تهران است .

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ،اين ديدار در شرايطي برگزار مي شود که سپاهان هنوز پيگير پرونده بازي با تراکتورسازي تبريز است و پرسپوليس هم به دنبال تغيير راي کميته انضباطي در مورد بازي با تيم داماش گيلان است.
سپاهان دراين ديدار محسن بنگر را به علت محروميت و حسن اشجاري را به علت مصدوميت در اختيار ندارد و در سوي ديگر ميدان ، پرسپوليس با 8 محروم و مصدوم به اصفهان مي آيد . مازيار زارع ،محمدنصرتي ، غلامرضا رضايي و ميثاق معمارزاده به علت محروميت و عليرضا محمد ، مهرداد اولادي و عليرضا نورمحمدي هم به علت مصدوميت نمي توانند پرسپوليس را در اين بازي همراهي کنند .
از ديگر عواملي که حساسيت اين بازي را بيشتر مي کند حضور زلاتکوکرانچار سرمربي اسبق تيم پرسپوليس بر روي نيمکت سپاهان اصفهان است ، کرانچارآخرين مربي خارجي پرسپوليس قبل از حضور دنيزلي بوده و حالا قرار است مقابل تيم سابقش قرار بگيرد.
سپاهان اصفهان مي تواند با کسب پيروزي در اين بازي گام بلندي براي کسب سومين عنوان قهرماني پياپي خود بردارد.
اين ديدار فردا از ساعت 17 با قضاوت محسن ترکي به همراه کمکهاي کهوري و داوري در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار مي شود.
هم اکنون سپاهان اصفهان با 58 امتياز در صدر و پرسپوليس تهران با36 امتياز با حساب کسر دو امتياز در رده دهم جدول رده بندي قرار دارد . /ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار