برنامه "خوشا شيراز "برنامه اي تركيبي است كه به تهيه‌كنندگي هادي نقدي بعد از اتمام ايام فاطميه با ساختاري جديد و متنوع پخش خواهد شد.

هادي قندي ؛تهيه كننده اين برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش راديو وتلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:برنامه "خوشا شيراز "با اتمام ايام فاطميه با تغييرات ساختار و تيتراژ شكل نويي به خود مي گيرد.
وي افزود:وله‌هاي اين برنامه نيز جنبه گرافيكي بيشتري به خود گرفته و با فرمت جديد پخش خواهد شد.
قندي تصريح كرد:بازديد از هنرمندان و گفتگوي صميمي با آنها در فضاي خانوادگي شان از جمله‌ آيتم‌هاي جديد برنامه" خوشا شيراز" خواهد بود كه عزت‌اله انتظامي بازيگر پيشكسوت سينما و تلويزيون از جمله هنرمنداني است كه دوربين اين برنامه گفتگويي صميمي با خانواده انتظامي را ثبت و ضبط مي‌كند.

اين تهيه كننده افزود:برنامه "خوشا شيراز" ضمن بهره‌مندي از يك لوكيشن جديد،آيتم‌ حافظ خواني خود را با حضور بزرگان شعر و ادب شيراز شكل مي دهد و همچنين با اين برنامه با برگزاري مسابقات مختلف تلاش مي‌كند تا از حضور مردم در هر چه بهتر شدن اين برنامه بهره‌گيرد .
گفتني است؛جواد پوست پرداز -كارگرداني،مجيد باغبانمنش-تهيه كنندگي مركز استان و ايمان برومند نيز دستياري برنامه "خوشا شيراز "را برعهده داشته است.
لازم به ذكر است؛جمعه 25 فروردين فرزاد حسني و پوريا پورسرخ بازيگران سريال "مسير انحرافي" مهمان اين برنامه خواهند بود.
در ضمن برنامه "خوشا شيراز" كاري از گروه اجتماعي فارس است كه جمعه‌ها ساعت 9 تا 11 از شبكه استاني فارس با اجراي سيد علي ضياء روي آنتن اين شبكه مي‌رود.
قندي خاطر نشان كرد:‌اين برانمه در آينده‌اي نزديك با شبكه‌هاي سراسري سيما ارتباط مستقيم برقرار خواهد كرد./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار