بسته خبری امروز مشکلات و معضلات را همراه با خبرهای خوش به همراه آورده است. در این بسته می خوانید: مهمترین وظیفه مسئولین خدمت صادقانه به مردم و تحقق آرمانهای شهداست، اجرای عملیات بازپیرائی معابر محلات ناحیه 5 منطقه ، ثبت بیش از 2 هزار پیام شهروندی در سامانه 137 ، نصب مخازن یک هزار لیتری مکانیزه زباله در معابر محلات 16 گانه و اجرای عملیات بهسازی بخشی از معابر خاکی حریم منطقه و ...

مهمترین وظیفه مسئولین خدمت صادقانه به مردم و تحقق آرمانهای شهداست
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، شهردار منطقه 18 با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس میان جوانان ، گفت: ایثار ، محبت ، یکدلی و شجاعت از مهمترین ارکان این فرهنگ هستند که با نشر آن ، نسل سوم انقلاب بیشتر با آرمانهای بلند امام راحل و شهدا آشنا می شوند.
مهندس محمد صارمی زاده افزود : این انقلاب به برکت رهبری امام راحل و حرمت خون جوانان با اخلاصی به دست ما رسیده و باید در اعتلای نام و آوازه این میراث ارزشمند از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.
وی ادامه داد: اگر دیروز جنگیدن مهمترین وظیفه ما بود ، امروز مهمترین وظیفه ما خدمت صادقانه به مردم و تحقق آرمان های شهداست.
شهردار منطقه 18 خاطر نشان کرد : احداث موزه شهدا ، برپائی سه یادواره 1200 شهید منطقه ، 200 مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در مقیاس محلات ، دو یادواره شهید در سالن دعای ندبه بهشت زهرا (س) ، دیدارهای هفتگی با خانواده های معظم شهدا و رسیدگی به امورات آنها نشانگر بخشی از ارادت قلبی مدیریت ارشد منطقه و همکاران به شما عزیزان بوده و این افتخار را همچون مدالی بر سینه های خود حفظ خواهند کرد.
* اجرای عملیات بازپیرائی معابر محلات ناحیه 5 منطقه
به گزارش باشگاه خبرنگاران، بهروز اسماعیل زاده شهردار ناحیه 5 شهرداری منطقه 18 با اشاره به اجرای عملیات بازپیرائی معابر محلات این ناحیه گفت: عملیات بازپیرائی معابر و رفع معضلات عمرانی محلات خلیج فارس شمالی ، جنوبی و نوروز آباد که از نیمه دوم اسفند ماه سال 90 آغاز شده بود، امروز به پایان رسید.
شهردار ناحیه 5 شهرداری منطقه 18 افزود : همزمان با آغاز طرح استقبال از بهار ، به همت اکیپ های اجرائی اداره فنی ، عمران و ترافیک ناحیه تا کنون روکش آسفالت معابر همچون کوچه های یکم و امام حسین (ع) در خیابان ولی عصر شمالی بطول 400 متر مربع ، پیاده روهای خیابان هلال احمر به طول 200 متر مربع بهسازی و تعداد 20 دریچه در پیاده روهای خیابان سینا با صرف هزینه ای بالغ بر 240 میلیون ریال همسطح سازی و جانمائی شده تا شهروندان در آستانه فرارسیدن سال جدید با فراغ خاطری آسوده تر به امورات زندگی روزمره خویش بپردازند.
*ثبت بیش از 2 هزار پیام شهروندی در سامانه 137
در ادامه ، مهندس علی رضا آریافر مدیر اداره بازرسی شهرداری منطقه 18 با اشاره به ثبت بیش از 2 هزار پیام شهروندی در سامانه 137 گفت: طی ماه جاری تعداد 2834 مورد پیام شهروندی در سامانه 137 ( مدیریت شهری ) شهرداری منطقه 18 ثبت شده است.
وی افزود : بر اساس این آمار شهرداری ناحیه چهار با تعداد 626 مورد بیشترین و حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک با تنها 2 مورد کمترین تعداد پیام ها را در اختیار دارند.
آریافر ادامه داد: شهرداری نواحی یک با 608 مورد ، دو با 579 مورد ، سه با 460 مورد ، پنج با 334 مورد ، حوزه معاونت فنی و عمران با 96 مورد ، ناحیه هفت با 77 مورد ، حوزه معاونت اجتماعی با 29 مورد و ناحیه شش با تنها 23 مورد پیام به ترتیب جایگاه های دوم تا نهم این آمار را بدست آورده اند.
مدیر اداره بازرسی شهرداری منطقه 18 اظهارداشت: طبق بازخورد انجام شده از طرف مرکز ، در 334 مورد پیام رضایتمندی شهروندان حاصل ، در 602 مورد پیام تکراری و در 282 مورد پیام عدم ارتباط با شهروند گزارش شده است.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری ناحیه پنج با کسب حد نصاب 22/90 درصد به عنوان دارنده بهترین عملکرد در کسب رضایتمندی شهروندی و از نواحی سه و چهار نیز با ثبت حد نصاب زمانی 48 ساعت به عنوان دارندگان بهترین رتبه از حیث سرعت انجام کار شناخته شدند.
*نصب مخازن یک هزار لیتری مکانیزه زباله در معابر منطقه
در ادامه، عباس پور راستگو رئیس اداره بازیافت و تفکیک مواد شهرداری منطقه 18 با اشاره به نصب مخازن یک هزار لیتری مکانیزه زباله در معابر محله های 16 گانه منطقه گفت : با هدف افزایش تناژ زباله های خانگی و همچنین حفظ محیط زیست شهری ، طرح جانمائی و نصب مخازن مکانیزه زباله 1100 لیتری در معابر محله های 16 گانه منطقه 18 که از نیمه دوم اسفند ماه سال 90 آغاز شده بود، امروز به پایان رسید.
وی افزود : در جریان این اقدام که با مشارکت واحدهای بازیافت دوائر خدمات شهری نواحی هفتگانه انجام شده است ، بیش از 50 مخزن مکانیزه با مشخصات یادشده در معابر محلات نواحی یک ، دو ، چهار ، شش و هفت نصب و دیگر سایر محله های مورد نیاز توسط اکیپ های اجرایی این اداره جانمائی شد.
رئیس اداره بازیافت و تفکیک مواد شهرداری منطقه 18 اظهارداشت: پیش از این هم در مرحله قبلی طرح ، تعداد یکصد مخزن مکانیزه 1100 لیتری در سطح معابر محلات نصب و جانمائی شده بود.
پور راستگو خاطرنشان کرد: استقرار اتوبوس شادی بازیافت در سطح مدارس ابتدائی محلات نواحی یک تا پنج منطقه و آموزش چهره به چهره بازیافت به دانش آموزان از دیگر اقدامات این اداره با مشارکت نواحی مذکور طی هفته جاری است.
اجرای عملیات بهسازی بخشی از معابر خاکی حریم منطقه
در ادامه، رضا شیرزادیان سرپرست ناحیه 6 شهرداری منطقه 18 با اشاره به اجرای عملیات بهسازی بخشی از معابر خاکی حریم منطقه گفت : به منظور تسهیل در تردد وسائط نقلیه عبوری ، حفظ محیط زیست شهری و همچنین سلامت شهروندان ، سطح کوچه رز پنجم واقع در روستای زرنان بالا که مدت ها خاکی بود ، عملیات بهسازی بخشی از معابر خاکی حریم منطقه که از 29 اسفند سال 90 آغاز شده بود، امروز به پایان رسید.
وی از اداره فنی ، عمران و ترافیک ناحیه به عنوان مجری این عملیات نام برد و افزود: طی این عملیات ، کوچه رز واقع در روستای زرنان بالا به طول 750 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 150 میلیون ریال روکش آسفالت شد تا به بخش دیگری از تعهدات مدیریت شهری نسبت به شهروندان جامه عمل پوشانده شود./ز
گزارش از رقیه بقائی
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار