عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به ضرورت حضور رئيس جمهور در جلسات مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: شركت رئيس جمهور در جلسات مجمع موجب مي شود تا فكر خود را انتقال داده و از سياست هاي اعضاي مجمع نيز مطلع شود.

آيت الله محسن حيدري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به ضرورت حضور شخص رئيس جمهور در جلسات مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: مجمع تشخيص مصلحت نظام از اركان نظام بوده و در حكم بازوي مشورتي مقام معظم رهبري است در نتيجه لازم است به دليل جايگاه بالاي رئيس جمهور به عنوان مقام دوم داخل نظام درجلسات مجمع حضور داشته باشد.


وي حضور رئيس جمهور در جلسات مجمع را ضروري دانست و افزود: شركت رئيس جمهور در جلسات مجمع موجب مي شود تا فكر خود را انتقال داده و از سياست هاي اعضاي مجمع نيز مطلع شود و اين مهم به رفع اشكالات موجود در مجمع تشخيص مصلحت نظام كمك مي كند.


آيت الله حيدري تصريح كرد: حضور رئيس جمهور در جلسات مجمع گامي بلند در حل اختلافات جزئي ميان مسئولين مملكتي است.


وي در ادامه با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در مورد حضور جدي اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام درجلسات مجمع گفت: حضور مسئولين درجلسات مجمع زمينه ساز جهاد ملي و نزديك شدن آرا و افكار آنان به يكديگر است در نتيجه فرمايشات مقام معظم رهبري علاوه بر ايجاد قانون، تنش هاي موجود ميان مسئولين كه براساس عدم تفاهم است را از بين مي برد./س3
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار