معاون سياسي امنيتي استانداري خراسان رضوي گفت: در نگاه مردم و مسوولان نظام، خوي استكبار عجين شده با نظام سياسي آمريكا موجب بي ثمر و منتفي بودن هرگونه مذاكره است.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهدو به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، محمد غفاري كه به مناسبت سالگرد شهيد صياد شيرازي و شهيد آويني در جمع مردم و مسوولان شهرستان درگز حضور يافته بود با اشاره به اختلافات بنيادين نظام جمهوري اسلامي ايران و نظام حاكم بر آمريكا، حاميان گفتمان مذاكره با كشورهاي غارتگر را افرادي ساده انديش، خود باخته و يا غرب زده خواند.

وي افزود: با وجود حاكميت روزافزون اسلام ناب در جهان، قدرت رو به رشد نظام جمهوري اسلامي و فروپاشي لحظه به لحظه نظام استكبار، ابراز و ترويج اين قبيل گفتمان ها توجيهي جز مرعوب بودن اين افراد ندارد.

معاون سياسي امنيتي استانداري خراسان رضوي در بخش ديگري از سخنان خود ولايت مداري و اصول گرايي ناب را بارزترين ويژگي مجلس نهم عنوان و اضافه كرد: انتخابات 12 اسفند به دليل ويژگي هايي چون تحريم همه جانبه از سوي دشمنان، هجمه بي سابقه در راستاي كاهش مشاركت مردم، اقبال و حضور گسترده ملت و چهار قطبي بودن آن، انتخاباتي مثال زدني و بي نظير بود.

وي انتخابات پرشكوه آخر سال 90 را در جهت دعوت و خواست مقام معظم رهبري و ولايي ترين انتخابات در ميان انتخابات گذشته دانست.

غفاري خاطر نشان كرد: به لطف خداوند اين انتخابات با وجود همه بي مهري ها به تجلي اتحاد و همدلي ملت، دولت و نظام جمهوري اسلامي كه همگي ماهيتي مشترك و مردمي دارند، تبديل شد.

غفاري با گراميداشت ياد و خاطره شهيد صياد شيرازي، در مورد بارزترين مولفه هاي شخصيتي او كه موجب رشد و تعالي معنوي اش شده بود، گفت: تدين، شجاعت، انضباط كاري بي نظير، اهتمام به انجام فرايض ديني به ويژه نماز اول وقت از جمله اين ويژگي ها است.

وي ادامه داد: بصيرت، دشمن شناسي و حمايت همه جانبه از عشق به ولايت، صياد شيرازي را به شخصيتي ممتاز و ماندگار در تاريخ انقلاب اسلامي تبديل كرد كه بهترين الگو براي انسان شدن در همه زمان هاست.

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.