وحید طالبلو، دروازه بان سابق تیم استقلال که پس از چند سال حضور در این تیم، طلب زیادی از باشگاه استقلال داشت، پس از مذاکره با مسئولان و عدم دریافت نتیجه برای دریافت مطالبات خود شکایت نامه ای را تنظیم کرده و باشگاه استقلال را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، وحید طالبلو پیش از این اعلام کرد که تمایلی به شکایت از مسئولان باشگاه ندارد، اما هربار که برای دریافت طلب خود وارد باشگاه استقلال با برخورد نامناسبی ازسوی مسئولان روبرو می شود و جواب درستی دریافت نمی کند به همین دلیل وی به نهایت با مسئولان تماس گرفت و در خصوص شرایط مالی خود در تیم شاهین توضیحاتی را ارائه کرد تا آبی ها اقدامات لازم را انجام دهد، اما این اتفاق رخ نداد و درنهایت وحید طالبلو پس از بحث با مسئولان تصمیم به شکایت گرفت.

البته مسئولان دراین خصوص به وی اجازه دادند و از دروازه بان آبی ها خواستند تا در مورد دریافت طلب خود شکایت نامه تنظیم کرده و از طریق قانونی اقدامات لازم را انجام دهد زیرا باشگاه استقلال توانایی پرداخت مبلغ مورد نظر را ندارد.

این اتفاق سرانجام رخ داد و طالبلو اعلام کرد بر اساس اعلام مسئولین و خواستآنها، شکایت نامه را تنظیم کرده تا به حق خود برسد زیرا وی بدلیل حضور طولانی مدت درتیم استقلال از هرسال حضورش، مقداری طلب دارد و در نهایت مبلغی بالغ بر 250 میلیون تومان از مبالغ قراردادش را دریافت نکرده است.

این درحالی است که باشگاه استقلال بدلیل عدم پرداخت به موقع این مبلغ، ناچار است پس از تأیید شکایت طالب لو مبلغی را نیز به عنوان جریمه به وی پرداخت کند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار