سرمربی تیم والیبال نوجوانان گفت: تجربه حضور در مسابقات برون مرزی مهمترین نیاز تیم والیبال نوجوانان است و به همین دلیل پیشنهاد اعزام این تیم به مسابقات جهانی دانش آموزی را به ریاست فدراسیون والیبال دادم.

"ایرج مظفری" در حاشیه شانزدهمین اردوی آمادگی تیم والیبال نوجوانان در استان گلستان در گفتگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

افزود: بسیاری از بازیکنان تیم والیبال نوجوانان از دانش آموزان هستند و اعزام آنان به مسابقات جهانی دانش آموزی می تواند تجربه خوبی برای آنان به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه نوجوانان تجربه مسابقات سخت را ندارند، افزود: به همین دلیل دقیقا نمی توان از میزان آمادگی آنان ارزیابی دقیق داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امسال میزبان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا است و هدف ما نیز کسب مقام قهرمانی در این رقابت ها است.

وی تصریح کرد: به همین دلیل پیشنهاد اعزام تیم والیبال نوجوانان به یک تورنمنت بین المللی قبل از مسابقات قهرمانی آسیا را به رییس فدراسیون والیبال دادم که مسابقات دانش آموزی قهرمانی جهان در فرانسه و مسابقات المپیاد روسیه دو گزینه مناسب برای این موضوع است.

مظفری در پایان در خصوص تمرینات تیم والیبال نوجوانان در استان گلستان نیز گفت: تمرینات تیم نوجوانان به سمت اختصاصی شدن پیش می رود و آنان باید کار را حرفه ای دنبال کنند.

وی افزود: دو و میدانی نیز در دستور کار قرار دارد و یک روز در میان اردوی نشینان تیم والیبال نوجوانان مسافتی حدود دو تا سه کیلومتر در اطراف پیست دو و میدانی می دوند.

اردوی فعلی تیم والیبال نوجوانان تا 27 فروردین ماه در استان گلستان ادامه خواهد داشت.

نوجوانان واليباليست کشورمان خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا که آبان ماه سال 91 با حضور 13 تیم به میربانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اصفهان برگزار می شود، آماده می کنند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار