فرمانده پلیس راهور ناجا آزاد راه خرم آباد - پل زال را یکی از شاهکارهای راهسازی کشورمان دانست و از کاهش تصادفات رخ به رخ در این محور با بهره برداری از این پروژه خبر داد.

سردار اسکندر مومنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان اظهار داشت: احداث آزاد راه خرم آباد - پل زال کار ارزشمندی بود که در یک مدت زمان تعیین شده آغاز و به پایان رسید.

 

وی از بهره برداری این پروژه به عنوان کاری عظیم یاد کرد و افزود: آزاد راه خرم زال علاوه بر اینکه از شاهکارهای راهسازی کشور است از معدود پروژه هایی بود که در زمان مقرر به بهره برداری رسید.

 

فرمانده پلیس راهور ناجا با اشاره به کاهش در مصرف سوخت و صرفه جویی در زمان با بهره برداری از این پروژه یادآور شد: مهمترین مزیت بهره برداری از این آزاد راه در محور شمال به جنوب افزایش ایمنی در این محور بوده است.

 

سردار مومنی همچنین با اشاره به مزایای بهره برداری از این پروژه بزرگ گفت: یکی از راههای اصلی کاهش تلفات و تصادفات جاده ای جدا کردن مسیر رفت و برگشت در محورهای مواصلاتی است.

 

فرمانده پلیس راهور ناجا ادامه داد: با بهره برداری از این آزاد راه ضمن حذف تصادفات رخ به رخ میزان تلفات ناشی از واژگونی ها نیز کاهش یافته است.

 

سردار مومنی با تاکید بر اینکه تصادفات رخ به رخ تلفات بیشتری به دنبال دارد، افزود: در هر محوری که مسیر رفت و برگشت جدا شده میزان تلفات به حداقل رسیده است.

 

وی همچنین با اشاره به همدلی و همراهی همه دستگاههای مرتبط در ایام تعطیلات نوروزی عنوان کرد: نتیجه کار جمعی در این مدت علاوه بر هم افزایی، افزایش احساس امنیت مردم و مسافران است.

 

فرمانده پلیس راهور ناجا با اشاره به فعالیت نیم میلون نفر از دستگاههای مختلف در این مدت افزود: خوشبختانه ارتباط خوب و موثری میان دستگاههای مختلف برای امنیت و آرامش مسافران نوروزی وجود داشته است.

 

سردار مومنی با بیان اینکه فعالیت انجام شده در این مدت تجلی یک کار بین بخشی و جمعی بوده است، عنوان کرد: در هیچ کشوری این میزان سفر در یک مدت زمان خاص رخ نمی دهد که ایران در این زمینه منحصر به فرد است به طوریکه مردم در این فرصت به طور میانگین بیش از یک بار به سفر می روند.

 

آزادراه خرم آباد - پل زال به طول 104 کیلومتر به عنوان گلوگاه شاهراه ترانزیتی شمال به جنوب کشور با صرف اعتباری بالغ بر 750میلیارد تومان با مشارکت 50 درصدی بخش خصوصی احداث شده است./س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.