امير حسين سلام زاده سرپرست توليدات بازيهاي رايانهاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان به خبرنگار
باشگاه خبرنگارانگفت: آرمان شهر يك بازي استراتژيك و راهبردي بوده و زندگي سه قوميت اصلي كوه نشين، جنگلنشين و غار نشين را به تصوير ميكشد.
وي افزود: در اين بازي سه قوميت با هم متحد تجارت و كار مي كنند، هدف نهايي بازي وارد شدن به آرمان شهر بوده كه اين سه قوميت با كمك هم شهر مورد نظرشان را ميسازند.
سلام زاده تصريح كرد: در اين بازي سعي شده سبك مديريت راهبردي به كودكان و نوجوانان آموزش داده شود و علاوه بر آن از ارزش هاي ايران و اسلامي استفاده شده است.
سرپرست توليدات بازيهاي رايانهاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان بيان كرد: اين بازي به صورت آنلاين به آدرس arman-shahr.com به صورت آزمايشي بر روي سرور قرار گرفته و اوايل تابستان به طوررسمي راهاندازي ميشود.
وي اظهار داشت: تاكنون 37 محصولات رايانهاي در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان توليد شده كه 7 عنوان آن به صورت بازي رايانهاي بوده است./ي2