مصطفي مستاجران گفت: مسئولان در اجراي فاز دوم طرح هدفمندي يارانه‌ها فشار وارده به مردم را كم كرده و در عادلانه برقرار كردن آن تلاش كنند.

مصطفي مستاجران مسئول بسيج دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در ارتباط با طرح هدفمندي يارانه‌ها اظهار داشت: اين طرح نبايد باعث جنجال بين مجلس و دولت شود. چرا كه اجراي صحيح آن نيازمند همكاري بين مسئولين و كارشناسان است تا با زمان بندي مناسب و به طور كامل اجرا شود.

وي با اشاره به بيانات حضرت امام خامنه‌اي كه فرمودند:، " لازمه پيشرفت كار در همكاري مجلس و دولت است" گفت: اختلافات اين قوا اصلا به صلاح كشور نيست و  تنها از اين طريق تعامل مي توان به هدف اصلي هدفمندي يارانه‌ها يافت.

مستاجران ادامه داد: مرحله اول يارانه‌ها با تاكيد رهبري در آغاز سال 91 با موفقيت انجام شد.

مسئول بسيج دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي افزود: مسئولين در انجام اين مراحل بايد فشار وارده به مردم را كم كنند و در عادلانه برقرار كردن اين طرح تلاش كنند كه در اين صورت به بخش ايده‌آل طرح هدفمندي مي‌توان رسيد.

وي با اشاره به عملكرد مجلس اذعان داشت:‌مجلس شوراي اسلامي هم در اين راستا بايد احتياط لازم را داشته باشد و از بحث قانوني اجراي طرح نبايد كوتاه بيايد و تمامي جوانب در جامعه را مد نظر قرار دهد.

اين فعال دانشجويي در ادامه گفت: مسائل پيش آمده در اجراي فاز 2 هدفمندي يارانه ها با توجه به نزديك شدن دور دوم انتخابات و نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به نام حمايت از توليد و سرمايه ملي به سلاح كشور نيست و مسئولين بايد سعي در افزايش رضايت مردم و قانوني عمل كردن به اين طرح را داشته باشند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار