فرماندار شهرستان رامیان گفت: تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی تحریم اقتصادی را خنثی می كند.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران گرگان ؛ قاسم سمیعی در جلسه شورای اداری شهرستان رامیان افزود: شعار سال مقام معظم رهبری با توجه به شرایط و موقعیت نظام جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی و بین‌المللی انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: معظم‌له با در نظر گرفتن تمام شرایط حاكم بر جامعه، جهان اسلام و سطح بین‌المللی و با عنایت به دوراندیشی كه دارند تصمیمی هوشمندانه و مدبرانه می‌گیرند كه توجه به آن به سعادت فردی و اجتماعی كمك كرده و باعث عزت و آبروی بیشتر نظام می شود.

وی خاطرنشان كرد: نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی به صراحت اعلام كرده است آخرین راهكار مقابله با مردم و حكومت جمهوری اسلامی ایران تحریم اقتصادی و جنگ اقتصادی است.

سمیعی گفت:كشورهای غربی وابسته به استكبار جهانی و صهیونیست تمام توان خود را در این مسیر به كار گرفته اند تا جمهوری اسلامی ایران از اهدافش دور بماند، لذا باید با هوشیاری اجازه نتیجه‌گیری را از دشمن گرفته شود.

فرماندار رامیان تصریح كرد: با توجه به مطالعات انجام شده به ازای هر یك میلیارد دلار كالای قاچاقی كه وارد كشور می‌شود هزاران فرصت شغلی از دست می‌رود.

وی افزود: به همین خاطر با استفاده از كالاهای تولید شده در داخل كشور كه نتیجه تلاش كارگران ایرانی و سرمایه‌گذاری در داخل كشور است باید فضای كار و اشتغال تقویت شود تا به خودكفایی كامل رسیده و دشمنان را از اهداف شیطانی مایوس كنیم.

سمیعی اضافه كرد: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها كه از اولویت‌های كاری دولت در سال جدید است یك گام محكم برای شكوفایی اقتصاد ایران اسلامی محسوب می‌شود كه امید می‌رود با تعامل و همكاری قوای سه گانه و تحت فرمان رهبری به بهترین شكل ممكن عملی شود.

وی با اشاره به طرح و برنامه‌های زیربنایی دولت در بخش كشاورزی استان گلستان به عنوان یكی از قطب‌های كشاورزی اذعان داشت: تزریق اعتباری 193 میلیارد تومانی به بخش كشاورزی با بهره هفت درصد و اجرای طرح و برنامه‌های مطالعه شده با هدف علمی كردن كشاورزی و استفاده از كشاورزی مكانیزه می‌تواند نوید یك سال خوب و پربركت را برای كشاورزان به همراه داشته باشد.

فرماندار رامیان از تشكیل كارگروه كشاورزی به منظور پیگیری طرح و برنامه‌های بخش كشاورزی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در نظر است ماهانه دو جلسه با حضور اعضا این كارگروه برگزار شود و ضمن ارسال نتیجه جلسات و برنامه‌های انجام شده به استان گامی محكم و اساسی برای تقویت كشاورزی شهرستان برداشته شود. /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.