مهدي اسلام پناه در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب افزود: منشا اثر توليدات داخلي و توسعه آن در گروي جذب بازار مصرف داخلي و تشويق مشتريان به استفاده از محصولات ايراني است.
وي ادامه داد: در سال توليد ملي بايد به محصولات چرمي و صنعت پوشاك بيشتر از گذشته ارزش فرهنگي داده شود و برند ايراني به عنوان يك برند معتبر و كيفي به مصرف كنندگان داخلي و خارجي معرفي شود.
اسلام پناه اظهار داشت: پوشاك ايراني از كيفيت بالايي برخوردار است اما متاسفانه به دليل عدم استقبال مصرف كنندگان از توليد داخل، توليد كنندگان به ناچار از مارك هاي خارجي براي محصولات خود استفاده مي كنند.
مدير كل دفتر صنايع نساجي و پوشاك وزارتخانه صنعت و معدن و تجارت خاطر نشان كرد: در سال توليد ملي بايد حمايت از كار مولد در كنار تسوعه اشتغالزايي و جذب سرمايه ايراني در مسير توليد محصول ايراني در دستور كار قرار گيرد./عب