فدراسيوني ها در نظر دارند تا پيش از ماه مبارك رمضان دوره جديدي از رقابت هاي ليگ برتر واترپلو را استارت بزنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: بيست و يكمين دوره رقابت هاي ليگ برتر واترپلوي باشگاه هاي كشور با حضور 8 تيم برگزار شد و در نهايت تيم قدرتمند فولاد ماهان سپاهان عنوان قهرماني مسابقات را از آن خود كرد، نفت و گاز اميديه در جايگاه دوم ايستاد و هيئت شناي زنجان سوم شد.

با تغيير مديريت در رأس فدراسيون مسئولان تصميم گرفتند تا تحت هر شرايطي اين مسابقات را در استخر استاندارد برگزار كنند.

پيش از آغاز مسابقات مسئلان سازمان ليگ به تيم ها اعلام كردند در صورت عدم در اختيار داشتن استخر استاندارد مجوز حضور در اين رقات ها صادر نخواهد داشت.

با توجه به اينكه تمام تيم ها استخر استاندارد در اختيار نداشتند اين رقابت ها با حضور 8 تيم برگزار شد و در نهايت ماهاني ها عنوان قهرماني را از آن خود كردند.

*خلاء حضور تيم هاي تهراني در ليگ بيست و يكم

اين گزارش حاكي است: يكي از نقاط ضعف بيست و يكمين دوره رقابت هاي ليگ برتر حضور نداشتن تيم هاي تهراني بود كه باعث شد تا برخي از بازيكنان تهراني براي حضور در اين رقابت ها دچار مشكل شوند.

با توجه به اينكه هدف فدراسيوني ها برگزاري ليگي استاندارد است به همين دليل مسئولان در نظر دارند با قوانين سفت و سخت اين رقابتها را در سطح بالايي برگزار كنند.

طبق قوانين مسابقات مسئولان در نظر دارند همچنان از ورود تيم هايي كه ا ستخر استاندارد در اختيار ندارند جلوگيري كنند. يكي از نقاط ضعف بيست و يكمين دوره رقابت هاي ليگ برتر عدم وجود دستگاه زمان سنج در استخرها بود
با وجود اينكه استفاده از اين دستگاه ها در حين برگزاري مسابقات واترپلو از اهميت بسيار بالايي برخودار است اما تنها در استخرهاي تهران، اصفهان و زنجان از اين دستگاه ها استفاده مي شود.
اهميت استفاده از دستگاه هاي زمان سنج در اين مسابقات از اهميت بسيار بالايي برخودار است و به همين دليل يكي از شرايط حضور تيم ها در ليگ امسال نصب دستگاه هاي زمان سنج در استخرها است و از اين رو تيم ها بايد به دنبال برطرف كردن اين مشكل باشند تا از اين پس نبود اين دستگاه ها براي تيم هاي شركت كننده مشكل ساز نشود.
/** عدم پرداخت مطالبات داوران
طبق وعده مسئولان سازمان ليگ حقوق و دستمزد داوران در طي برگزاري بيست و يكمين دوره رقابت هاي ليگ برتر پرداخت شد اما تاكنون ساير داوران و ناظراني كه در مسابقات ليگ برتر فعاليت كردند پرداخت نشده بود.
قرار بود با همكاري مسئولان فدارسيون بدهي فدراسيون به داوران پرداخت شود اما با پايان بيست و يكمين دوره اين مسابقات تا كنون مطالبات داوران پرداخت نشده است.
ياد آوري مي شود اولين جلسه سازمان ليگ برتر واترپلو با حضور مسئولان باشگاه ها 28 فروردين ماه برگزار مي شود./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار