فرا خوان همایش همایش بین المللی اخلاق و ادیان اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم و بنا به اعلام بنیاد و پژوهشگاه علوم وحیانی معارج، این همایش اسفند امسال در قم برگزار می‌شود.

دین و اخلاق، عقلانیت و اخلاق دینی، جایگاه عواطف و احساسات در اخلاق دینی، ارزیابی مکاتب اخلاقی از منظر دینی، اطلاق و نسبیت ارزش های اخلاقی در ادیان، معنا و امکان اخلاق واحد جهانی و نقدهای متفکران سکولار بر اخلاق دینی از موضوعات این همایش در محور مبانی معرفتی اخلاق است.

نظام های اخلاقی آیین های شرقی، رویکرد اخلاقی فرق بودایی، راههای نجات در اخلاق هندویی و بودایی و منابع اخلاقی در هندوئیسم و بودیسم از موضوعات محور اخلاق در آیین های شرقی و اخلاق پزشکی ( ژنتیک ، شبیه سازی ، آسان مرگی و ... )، اخلاق محیط زیست، اخلاق رسانه و فناوریهای اطلاعاتی، اخلاق سیاسی و اخلاق خانواده از محور همایش ادیان و مسائل اخلاقی اعلام شده است.

پژوهشگران می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه همایش قم، 75 متری عمار یاسر، نبش 30 متری شهید قدوسی، بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء، کد پستی: 3719158677 صندوق پستی:1351ـ37195 ار سال و برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرسwww.conf.esra.ir مراجعه کنند.

مهلت ارسال چکیده مقالات 30 خرداد 1391 ، مهلت ارسال اصل مقالات 30 شهریور 1391 است./ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
۲۱:۰۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۱
با سلام
نتایج اصل مقالات برگزیده چه زمانی اعلام می شود.و پژوهشگران از چه طریقی با خبر می شوند. باتشکر