"ريما رامين فر "همسر امير جعفري بازيگر شاخص سينما و تلويزيون در سال 1383 با بازي در فيلم" نان،عشق و موتور هزار "به كارگرداني ابوالحسن داودي به دنياي بازيگري در سينما و تلويزيون وارد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ريما رامين فر با تحصيلات كارشناسي نمايش و كارشناسي ارشد كارگرداني در سال 1375 پس از بازيگري و كارگرداني و نمايش نامه نويسي در تئاتر با نقش آفريني در "نان، عشق و موتور هزار"،" يه حبه قند" ،مجموعه تلويزيوني "من يك مستأجرم" و" پايتخت" وارد عرصه سينما و تلويزيون شد.

                 
ريما رامين فر همسر امير جعفري بازيگر شاخص سينما و تلويزيون در سال 1383 با بازي در فيلم نان، عشق و موتور هزار به كارگرداني ابوالحسن داودي به دنياي بازيگري در سينما و تلويزيون وارد شد.

                                   

ريما رامين فر داراي تحصيلات كارشناسي نمايش و كارشناس ارشد دانشگاه آزاد اسلامي در سال 1375 است.رامين فر از سال 1371 در رشته تئاتر وارد دانشگاه شد و همان سال فعاليت خود را با بازي در نمايش هاي دانشجويي شروع كرد،اولين كار حرفه اي وي "شب بخير مادر "نوشته مارشا نورمن و به كارگرداني "حامد محمدطاهر" بود كه در سال 1375 در تئاتر شهر به روي صحنه آمد و از همان سال به بعد به صورت پياپي با بازي كارگردان و نمايش نامه نويسي در تئاتر فعاليت خود را ادامه داد.

                                                    
تئاتر

نمايش هاي زمستان 66، رقص كاغذ پاره ها، پس تا فردا، دل سگ، يك دقيقه سكوت، ميرم روزنامه بخرم، زمزمه مردگان، مرگ فروشنده، كابوس هاي پيروز بازنشسته خائن ترسو، رومولدس كبير، غريبه اي در خانه.
                                    

                                        

                           

                           

                          

سينما

نان، عشق و موتور هزار سال 1380 به كارگرداني ابوالحسن داودي

رفيق بد 1386به كارگرداني عباس احمدي مطلق.
يه حبه قند 1388 به كارگرداني رضا ميركريمي.
                       

                        

                        

                        

تلويزيون

من يك مستأجرم به كارگرداني پريسا بخت آور

پايتخت به كارگرداني سيروس مقدم

فيلم تلويزيوني ميش

چك برگشتي به كارگرداني سيروس مقدم
"ريما رامين فر "بازيگر سينما، تلويزيون و تئاتر است،زني با ظرفيت هاي بازيگري بسيار كه در كنار نويسندگي و كارگردان چند نمايش، دريافت جايزه بهترين بازيگر در جشنواره تئاتر بانوان و نامزدي بهترين بازيگر مكمل در جشنواره فيلم فجر را در كارنامه خود دارد.

                               
جوايز

"يه حبه قند" بهترين نقش مكمل زن، بيست و نهمين دوره جشنواره بين المللي فيلم فجر و نامزد دريافت جايزه سال 1389 با فيلم" يه حبه قند "برنده جايزه بهترين مكمل زن از پانزدهمين جشن سينما و نامزد دريافت تنديس شايستگي 1390./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran, Islamic Republic of
هانیه صالحی
۱۲:۳۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
ریماجون توی سریال من یک مستاجرم واقعا تو از بقیه بیشتر آدما رو می خندوندی.
آخرین اخبار