تیم ولاسکو تغییرات زیادی نسبت به جام جهانی ژاپن دارد و این نشان می دهد که سرمربی تیم ملی والیبال ایران می خواهد جوان ترها سهمیه المپیک را برای والیبال ایران به دست بیاورند.

 به گزارش خبرنگار افتخاري گروه ورزش باشگاه خبرنگاران امیر غفور یکی از موثرترین بازیکنان ایران در ژاپن بودوي معتقد است جوانگرایی ولاسکو نشات گرفته از هوش بالای اوست.
غفور اظهار داشت: از چهارم فروردین به اردو آمده ایم و تمرینات را با انگیزه بالا پیگیری می کنیم. دوم اردیبهشت به اردوی اسلواکی و صربستان می رویم تا چند دیدار دوستانه نیز برگزار کنیم.
غفور به حضور بازیکنان جوان در فهرست جدید تیم ملی اشاره کرد و گفت: ولاسکو ناگهان دست به جوانگرایی نزده است. اما به بازیکنان جوان زیادی فرصت داده و اعتماد کرده است، اما در مجموع تیم ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان است.
وی ادامه داد: ولاسکو مربی باهوشی است، باهوش تر از او سراغ نداریم و نیاز به تعریف ندارد، این مساله در تمامی رفتارهای او با بازیکنان ایرانی مشخص است. ولاسکو حتی از سیاست، اقتصاد، مسائل اجتماعی و آداب و رسوم ایرانی ها نیز کاملا مطلع است و بهترین رفتار و نحوه برخورد را با بازیکنان دارد.
غفور امیدوار است ایران بتواند با ولاسکو المپیکی شود و نتایج قابل قبولی نیز بگیرد. وی در این خصوص گفت: سطح فنی و کیفیت بازی ملی پوشان در یک سال گذشته بسیار بهبود یافته است و امیدواریم به آنچه که حقمان است برسیم.
ملی پوش کاشانی تیم والیبال ایران حضور پرتعداد مربیان را یکی از بزرگ ترین نقاط قوت اردوی تیم ملی دانست و گفت: شاید می شود گفت هر بازیکن یک مربی دارد. این مساله از دو لحاظ موثر است اول اینکه بر تمرین هر بازیکن نظارت دقیق و کافی هست و دوم اینکه مربیان ایرانی زیر نظر ولاسکو رشد می کنند و تجربه کسب می کنند.

در جلسه هفته آینده هیات مدیره باشگاه مشخص می شود
گیتی پسند می ماند یا می رود؟
هیات مدیره باشگاه گیتی پسند برای تعیین تکلیف تیم والیبال این باشگاه برای حضور یا عدم حضور در فصل آینده، تصمیم گیری می کنند.
تیم والیبال گیتی پسند در اولین فصل حضور در لیگ برتر باشگاههای کشور حضور موفقی نداشت. گیتی پسند با جمعی از ملی پوشان والیبال ایران و به رغم هزینه بسیار، در رده پنجم لیگ برتر ایستاد. در جریان برگزاری لیگ و درست زمانی که باخت های پیاپی حاشیه هایی حول این تیم اصفهانی ایجاد کرده بود از گوشه و کنار خبرهایی مبنی بر انحلال این تیم به گوش رسید اما این تیم در نهایت لیگ برتر را به پایان رساند.
مسئولان باشگاه گیتی پسند هنوز تصمیم جدی برای ماندن با انصراف از ادامه فعالیت در والیبال نگرفته اند. گفته می شود هفته آینده هیات مدیره این باشگاه جلسه ای خواهند داشت تا در این خصوص تصمیم گیری کنند./با

مریم قمریان- اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار