ارتش جمهوري اسلامي ايران در اطلاعيه اي تأكيد كرد: پيشرفت روز افزون كشور و ايستادگي مقتدرانه آن در برابر زورگويان جهان مرهون خون پاك فرزندان شجاع و دلاورمرداني همچون سپهبد شهيدعلي صياد شيرازي است كه با تقديم جان خود نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و آرمان هاي انقلابي آن را بيمه نمودند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، ارتش جمهوري اسلامي ايران با صدور اطلاعيه اي ضمن تجليل از مقام شامخ شهدا، فرا رسيدن بيست و يكم فروردين ماه، سيزدهمين سالروز شهادت اميرسرافراز ارتش اسلام سپهبد علي صيادي شيرازي را گرامي داشت.

متن اطلاعيه به اين شرح است:

پيشرفت روز افزون كشور و ايستادگي مقتدرانه آن در برابر زورگويان جهان مرهون خون پاك فرزندان شجاع و دلاورمرداني همچون سپهبد شهيدعلي صياد شيرازي است كه با تقديم جان خود نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و آرمان هاي انقلابي آن را بيمه نمودند.

جنايت تروريستي بيست و يكم فروردين ماه 1378 در تهران بدست منافقان كوردل و مزد بگيران ايادي استكبار كه منجر به شهادت اين سرباز ولايت گرديد تنها بخشي از توطئه و دسيسه هايي است كه مدعيان دروغين حقوق بشر عليه ملت سربلند ايران اسلامي انجام داده و امروز نيز با ترور دانشمندان و نخبگان كشور عزيزمان بر دشمني ديرين خود با نظام و مردم بصير ايران اسلامي اصرار مي ورزند.

بي شك حيات آن گنجينه بي نظير نظام سرشار از لحظه هاي شجاعت، ايثار و از خودگذشتگي در كنار تعهد و تخصص بالاي نظامي بود كه با انديشه هاي انقلابي و تلاش صادقانه خود كارنامه درخشاني براي نسل هاي آينده از خود برجاي گذاشت تا موجبات اقتدار نيروهاي مسلح و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران فراهم گردد.

ارتش جمهوري اسلامي ايران ضمن تجليل از خدمات موثر و صادقانه سپهبد شهيد علي صياد شيرازي در سنگرهاي گوناگون و تسليت فقدان آن شهيد والامقام و رزمنده مخلص به محضر ولي امر مسلمين و فرمانده معظم كل قوا امام خامنه اي عزيز، خانواده معزز شهدا و يادگاران گرامي شان, از عموم مردم قدرشناس و مومن و همرزمان حماسه آفرينش دعوت بعمل مي آورد تا همچون سال هاي قبل با حضور در مراسم بزرگداشت سيزدهمين سالروز شهادت آن شهيد والامقام در نقاط مختلف ميهن اسلامي، در تبيين و ترويج روحيات والاي شهيد سپهبد صياد شيرازي و پراكندن عطر ايثار و شهادت، بار ديگر با آرمان‌هاي والاي شهدا تجديد ميثاق نمايند./ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار