دبيركل دفتر تحكيم وحدت از راه‌اندازی کمیته "حمایت از تولید ملی" در دفتر تحكيم وحدت خبر داد.

مهدي اميريان دبير كل دفتر تحكيم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه

باشگاه خبرنگاران

با اشاره به اينکه كشور ايران از ذخاير و منابع طبيعي و نيروي انساني صاحب فكر برخوردار است، گفت: مسئولان بايد از اين 2 پتانسيل براي بالا بردن رشد اقتصادي و جريان بخشي اعتماد محور به صنعت داخلي و توليد ملي بهره ببرند.

وي با بيان اينکه ارتقاي توليد ملي نيازمند ارتباط دانشگاه با بخش صنعت است اظهار داشت: به منظور توليد علم در دانشگاه بايد هماهنگي ميان تحصيلات آكادميك با بخش اجرايي صنعت صورت گيرد.

 

دبيرکل دفتر تحکيم وحدت اضافه کرد: بايد فرهنگ سازي در استفاده از توليدات ملي رخ دهد. چرا كه تكيه بر اقتصاد داخلي مي تواند زمينه ساز انسجام ملي و افزايش اقتدار ملي ما در سطح فرا منطقه اي باشد.

اميريان با اشاره به تلاش همگاني براي تحقق اولويت ملي اظهار داشت: يكي از راهكارهايي كه دفتر تحكيم وحدت براي تحقق اين فرهنگ سازي دنبال كرده، تشکیل کمیته "حمایت از تولید ملی" در این اتحادیه دانشجویی بود.

دبير كل دفتر تحكيم وحدت آموزش دانشجویان و آگاه‌سازی آنها در خصوص اهمیت تولید ملی و تاکید بر مصرف کالاهای ایرانی را از جمله اولویت‌های این کمیته برشمرد و خاطرنشان کرد: قرار است کلاس‌های آموزشی تشکیل شده و طی آن دلایل اهمیت مصرف کالاهای ایرانی برای دانشجویان تبیین شود تا پس از آن دانشجویان این مهم را برای آحاد جامعه تشریح و تبیین کنند.

وی همچنین حمایت مسئولان از ایده‌ها و نظرات دانشجویان را يكي از ملزومات تحقق اين مهم عنوان کرد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار