شاگردان مصطفي دنيزلي كه شب گذشته سومين ديدار خود از ليگ قهرمانان آسيا را با الغرافه برگزار كردند توانستند اين تيم قطري را شكست دهند و با خيالي آسوده به استقبال بازي هاي دور برگشت بروند در ادامه هر آنچه مي خوانيد اخباري است كه از حاشيه هاي اين ديدار و پيرامون باشگاه پرسپوليس به گوش مي رسد:

به گزارش باشگاه خبرنگاران :

* كريمي خاطرات تلخ گذشته را مرور كرد

همين كه علي كريمي كاپيتان پر آوازه سرخ پوشان تهراني پيش ازآغاز بازي براي گرم كردن وارد زمين ورزشگاه الغرافه شد براي هم تيمي هاي خود از جمله غلامرضا رضايي و محمد نوري ازشكست تلخ دو فصل قبل پرسپوليس مقابل الغرافه سخن گفت ديداري كه با نتيجه 5 بر يك به سود حريف قطري به پايان رسيد. گفتني است آن روزها هدايت پرسپوليس بر عهده وينگادا بود.

* تعجب دنيزلي از سكوهاي خالي ورزشگاه الغرافه

يكي از نكاتي كه در ديدار پرسپوليس مقابل الغرافه تعجب مصطفي دنيزلي را به همراه داشت استقبال نکردن هواداران قطري ازاين بازي بود چرا كه وي انتظار داشت قطري ها استقبال خوبي از اين ديدار به عمل آورند كه اين اتفاق رخ نداد وحدود 3 هزار نفردر ورزشگاه 25هزار نفري حاضر بودند كه بخشي از آنها هم ايراني بودند.

* عذرخواهي افشين پيرواني از رويانيان

در سفر سرخ پوشان تهراني به قطر به منظور برگزاري ديدارمقابل الغرافه قراربود افشين پيرواني هم مثل كريم باقري و حسين قلاني شاگردان دنيزلي را همراهي كند ولي سرمربي سابق اين تيم ضمن تشكر از دعوت مدير عامل موفق پرسپوليس به خاطر مشكلات شخصي ازسردار عذرخواهي كرد و نتوانست دراين سفر شاگردان سابق خود را همراهي كند، البته اين احتمال وجود دارد پيرواني در سفر بعدي پرسپوليسي ها اين تيم را همراهي كند.

* شوخي پرسپوليسي ها با شيث رضايي آي بدو آي بدو

اگر به خاطر داشته باشيد زمان حضور علي دايي در پرسپوليس در يكي از داربي ها به خاطر سهل انگاري شيث رضايي در تقابل با فرهاد مجيدي استقلال به گل رسيد و همان گل باعث شد علي دايي حکم به اخراج مدافع تيم خود بدهد بعدازاين بازي بود كه هواداران استقلال با شعارهايشان به شيث رضايي تاکيد مي کردند و شعار معروف آي بدو ... آي بدو را سرمي دادند آن روز به بعد ديگراين دو بازيكن (شيث رضايي ومجيدي)با يكديگر مبارزه اي نداشتند تااين كه ديدار پرسپوليس مقابل الغرافه اين مدافع و مهاجم را به هم رساند همين عامل بهانه اي شد تا بازيكنان پرسپوليس در شوخي با شيث رضايي شعار آي بدو.. آي بدو را سردهند آن موضوع را به ياد مدافع پرسپوليس بياورند كه خنده و شادي را بر اردوي اين تيم حاكم كند.

* خوش و بش كريمي و محيدي پيش ازشروع بازي

پيش ازآغاز ديدار پرسپوليس مقابل الغرافه قطر در حالي كه بازيكنان دو تيم براي گرم كردن بدنهاي خود در ميدان حاضر بودند فرهاد مجيدي بازيكن ايراني الغرافه به سمت بازيكنان پرسپوليس آمد و با آنها به خوش و بش پرداخت در اين ميان خوش و بش كريمي و مجيدي ديدني تر بود و زمان بيشتري را به خود اختصاص داد جالب اين كه در اين خوش و بش هر 2 بازيكن براي يكديگركري خواني هم ميكردند و خط و نشان مي كشيدند.

*‌جادوگردر قطر هم محبوب بود

در سفرهاي اخير سرخ پوشان تهراني به كشوهاي عربي خيلي از بازيكنان پي به محبوبيت علي كريمي بردند چرا كه اين بازيكن پرآوازه چهره شناخته شده فوتبال ايران است به هر كشوري كه ميرود استقبال از بازيكنان شماره 8 پرسپوليس چند برابر ديگران است در سفربه قطر هم اين اتفاق رخ داد و تعداد زيادي از فوتبال دوستان قطري در محل اسكان پرسپوليس حاضر شدند تا با جادوگر فوتبال ايران عكس يادگاري بياندازند.

* تعويضي ها گل كاشتند

سومين گلي كه در ديدارمقابل الغرافه براي پرسپوليسي ها به ثبت رسيد حاصل همكاري جواد كاظميان و مازيار زارع بود بازيكناني كه توسط دنيزلي به عنوان يار تعويضي وارد زمين شدند واين نشان دهنده آناست كه هر 2تعويض دنيزلي طلايي بود و تاثير به سزايي در رقم خوردن اين پيروزي داشت زارع درنيمه اول جانشين آقا زماني شد و كاظميان در اواسط نيمه دوم جانشين فشنگچي شد.

* تبريك رويانيان به دنيزلي و شاگردان او

دقايقي از بازي پرسپوليس مقابل الغرافه نگذشته بود كه سردار رويانيان طي تماسي كه با قطر داشت كسب پيروزي با ارزش مقابل الغرافه را به دنيزلي و شاگردانش تبريك گفت؛ گفتني است در ابتدا قرار بود مدير عامل پرسپوليس در سفربه قطر سرخ پوشان را همراهي كند و درآخرين لحظات از سفر خود داري كرد و تصميم گرفت درتهران بماند و به امور باشگاه رسيدگي كند.

* پاداش ميليوني در انتظار سرخ پوشان

اگر گمان مي كنيد پاداش پيروزي مقابل الغرافه در قطر به اندازه پاداش ساير پيروزي هاي سرخ پوشان تهراني است سخت دراشتباهيد چرا كه اين پيروزي تحسين برانگيز و زدن به سه گل در قطر به الغرافه مديران اين تيم را به وجود آورده و باعث شده آنها پاداش ميليوني براي دنيزلي و شاگردانش در نظر بگيرند كه اين پاداش بلافاصله پس ازبازگشت به تهران به آنها پرداخت خواهد شد.

* دلال قطري در هتل محل اقامت سرخ پوشان

پيروزي تحسين برانگيز بازيكنان پرسپوليس درديدار مقابل الغرافه باعث شد تا دلال و مديران چند تيم راهي هتل محل اقامت سرخ پوشان شوند و پيشنهاداوليه را براي جذب آنها ارايه دهند از اردوي سرخ پوشان در قطربه گوشمي رسد كه محمد نوري بيشترين مشتري را دارد و چند تيم قطري خواهان به خدمت گرفتن او هستند در رابطه با محمد نوري اين نكته را هم بدانيد كه پيش ازاين فرهاد مجيدي پيشنهادجذب او رابه مسئولان الغرافه داده ولي مديران پرسپوليس روي خوش براي اين پيشنهاد به قطري ها نشان ندادند.

* شادي و پايكوبي دررختكن پرسپوليس

بايد در رختكن پرسپوليس پس ازديدار مقابل الغرافه بوديد و خودتان مي ديديد چه شور و شعفي برپا است شاگردان مصطفي دنيزلي كه به خاطر پيروزي سه بر صفر در سومين ديدار ازليگ قهرمانان در پوست خود نمي گنجيدند بلافاصله پس از پايان بازي به شادي و پايكوبي پرداختند و اين پيروزي را جشن گرفتند اين پيروزي به نوعي انتقام شكست دو فصل قبل بود كه الغرافه موفق به شكست پرسپوليس درورزشگاه خود شده بود.

*شادي هواداران پرسپوليس درخيابان هاي تهران

پيروزي سه بر صفر پرسپوليسي ها مقابل الغرافه قطر باعث شد تا هواداران اين تيم در بعضي از خيابان هاي تهران به شادي بپردازند و جشن بگيرند.

هواداران پرسپوليس كه نمي توانستند خوشحالي خود را پنهان كنند با در دست گرفتن پرچم هاي سرخ سوار بر اتومبيل هاي شادي خود را نشان دادند آنها كه از شكست استقلال خوشحال بودند براي حريف سنتي خود نيز كري مي خواندند گفتني است استقلالي ها در سومين ديدار خود در آسيا مغلوب الجزيره امارات شدند.

* تبريك كلاني و باقري به افندي

در سفر پرسپوليسي ها به قطربراي برگزاري ديدار مقابل الغرافه كريم باقري و حسين كلاني هم به عنوان دوتن از پيشكسوتان اين تيم را همراهي كردند تا باعث افزايش توان روحي شاگردان دنيزلي شوند اين دو تا كاپيتان سابق پرسپوليس كه در ورزشگاه حاضربودند بلافاصله پس از پاياني بازي دررختكن حاضر شدند و به خاطر كسب اين پيروزي به دنيزلي تبريك گفتند و براي اين مربي با تجربه آرزوي موفقيت كردند گفتگوي دنيزلي و باقري به زبان تركي ازنكات ديدني اين ديدار صميمي بود./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار