مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان ازاستفاده 592 هزار و 927 مسافر نوروزی به ایستگاههای راهنمایی جوانان، امداد و نجات،اسكان اضطراری و خیمه های نماز این جمعیت خبرداد.

' محسن مومنی'درگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان افزود: جمعیت هلال احمر استان اصفهان در این مدت 410 هزار و214 قلم از هدایای فرهنگی در قالب نقشه، دفترک، مهر، تسبیح و جانماز در بین مسافران نوروزی توزیع كرده است.

وی اظهار داشت: 85 هزار و 313مراجعه كننده هم به خیمه های نماز این جمعیت مراجعه كردند.

وی با اشاره به فعالیتهای پایگاههای امداد و نجات در خدمت رسانی به هموطنان تصریح كرد: در زمان اجرای طرح نوروزی، 234حادثه در سراسر استان اصفهان به پایگاههای این جمعیت گزارش شده است.

وی خاطرنشان كرد:در همین زمان یك هزار و 441 نفر دچار حادثه شدند كه 924نفر مصدوم شدند. وی اضافه كرد:161 نفر به بیمارستانها منتقل شدند و 589 نفرهم به صورت سرپایی درمان شدند.

مومنی میانگین زمان حضور گروههای امداد و نجات پایگاهای جمعیت هلال احمر از زمان اطلاع حادثه تا رسیدن به محل حادثه راچهار دقیقه و 55ثانیه ذكر كرد.

وی خاطر نشان كرد: در این مدت 251 نفر از گردشگران اسكان اضطراری شدند و 12مورد عملیات اطفای حریق نیز صورت گرفت.

وی افزود: 75 مورد رها سازی و نجات مسافران كه دچار حادثه و تصادف شده بودند توسط این جمعیت صورت گرفت.

طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان اصفهان با 79 ایستگاه راهنمایی و امداد و نجات در قالب یك هزار و 200 نفر در سراسر استان از 25 اسفند سال گذشته شروع و تا پایان 15فروردین ماه ادامه داشت./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.