غلام حسین پیروانی سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان اظهار داشت:سطح فنی فوتبال ناشنوایان بسیار بالاست و در مسابقات آسیایی کره جنوبی مقام آور خواهیم بود.

غلام حسین پیروانی سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:اردوی آمادگی مناسبی را برای فوتبالیست های ناشنوا برگزار کردیم و 25 فوتبالیست کارخودشان را از ده روز تمرین و انجام تاکتیک های آمادگی در سه شنبه بیست و سوم پایان دادند و پس از استراحت یک ماه دوباره از نیمه دوم فروردین ماه به منظور حضور در اردوی تهران جمع می شوند و تمرینات آمادگی خود را برای حضور در مسابقات خردادماه در سال 91 پیگیری می کنند.

پیروانی تصریح کرد:اردویی استفندماه با حضور 25 فوتبالیست برگزار شد اما تعداد فوتبالیست های ناشنوا در اردوی فروردین ماه با جدایی چهار نفر برگزار می شود و قصد داریم تا شروع مسابقات آسیایی کره جنوبی بهترین و لایق ترین فوتبالیست ها را انتخاب و عازم مسابقات کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان تصریح کرد:بطور کامل در خصوص ادغام فدراسیون ناشنوایان با بیماری های خاص و پیوند اعضا اطلاعی ندارم اما از آن جایی که موضوعیت هدف گزاری ورزش های ناشنوایان با بیماری های خاص و پیوند اعضا متفاوت است لذا با ادغام فدراسیون ناشنوا موافق نیستم.

پیروانی افزود:اگر چه ادغام هستم اما باید منتظر بود و برنامه های آینده آنها را مورد ارزیابی قرار داد چرا که نتایج کسب شده و کارنامه کاری اعضا فدراسیون بخوبی نشان دهنده درصد موفقیت وزارت ورزش در اتخاذ چنین تصمیمی است.

وی افزود:در شرایط فعلی که ادغام فدراسیون صورت گرفت است صحبت کردن در این خصوص چه فایده و منفعتی دارد. اما امید داریم که با بررسی و ارزیابی دقیق تصمیم به اتخاذ چنین مسئله ای گرفته باشند و نه تنها شاهد افت ورزش و ورزشکاران ناشنوا نباشیم.

بلکه در مسابقات آتی،‌بیش از گذشته موفق عمل کنیم و در کسب مقام و مدال های رنگارنگ از سوی ورزشکاران ناشنوا توانمند عمل کنیم.

گفتنی است: مسابقات آسیایی کره جنوبی خردادماه سال اینده در سوول برگزار می شود./با
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار