سرمربي تيم فوتسال زنان ايران گفت: در حال حاضر با حضور 12 ملي پوش اردوي خود را ادامه مي دهيم و با آمادگي كامل در مسابقات غرب آسيا حضور خواهيم يافت.

شهرزاد مظفر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اينكه اعزام تيم فوتسال زنان به رقابتهاي غرب آسيا نخستين اعزام فدراسيون فوتبال در سال جاري است اميدوارم با كسب عنوان قهرماني بتوانيم به هموطنان خود عيدي خوبي بدهيم.
وي گفت: در اين اردو نيز مثل تمام اردوهاي قبلي تمرينات بدن سازي بيش از هر چيز ديگر مورد توجه كادر فني است و مرور تمرينات تاكنيكي و تاكتيكي را از ديگر برنامه هاي اردوي نهايي تيم ملي فوتسال زنان عنوان كرد.
مظفر ادامه داد: تا 13 فروردين يعني روز اعزام در اردو هستيم ، 14 فروردين در بحرين مراسم قرعه كشي است كه بر اساس آيين نامه اي كه براي ما ارسال شده ، بحرين بدون قرعه كشي با استفاده از امتياز ميزباني هشت تيم را به دو گروه تقسيم خواهد كرد و مسابقات براساس اين تقسيم بندي انجام مي شود.
مسابقات غرب آسيا با حضور هشت تيم از 15 تا 25 فروردين ماه در بحرين انجام مي شود در اين رقابتها تيم هاي هر گروه سه بازي در مرحله مقدماتي خواهند داشت و دو تيم برتر هر گروه به مرحله نيمه نهايي صعود مي كنند كه به صورت ضربدري برگزار خواهد شد و در نهايت نيز يك بازي فينال و رده بندي برگزار مي شود.
وي تيم هاي حريف و شركت كننده در اين رقابتها را تيم هاي غير قابل پيش بيني معرفي كرد و گفت: اين تيم ها در طول سه تا چهار سال گذشته رشد غير قابل باوري داشته اند و با توجه به اينكه از بازيكنان خارجي تغيير تابعيت داده نيز بهره مي گيرند خيلي قوي عمل مي كنند و بايد مقابل آنان بسيار حساب شده و با دقت بازي كرد.
بهناز خياط، نيره كريمي، سپيده زرين راد، الناز آرمات، سمانه چهكندي، ليلا اقبالي(كاپيتان)، نيلوفر اردلاني، فرشته كريمي، نغمه مرادي، فهيمه زارعي، سميه غلامي و فاطمه اعتدادي نفرات اصلي تيم ملي فوتسال زنان هستند.
به گفته مظفر بازيكنان تيم ملي فوتسال زنان كشورمان نسبت به آخرين حضور ما در مسابقات غرب اسيا 50 درصد تغيير كرده است و با پتانسيلي به مراتب بالاتر به اين مسابقات اعزام خواهد شد./با
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار