فيلم سينمايي "نارنجي پوش" پس از اخذ پروانه نمايش از سوي شوراي صنفي و همچنين دو فيلم "يك حبه قند" و "شب" پس از اخذ مجوز از سوي وزارت ارشاد به جاي "گشت ارشاد" و "خصوصي" در سينماهاي شهرداري اكران خواهند شد.

سيد هادي منبتي مدير موسسه تصوير شهر در گفتگو با

خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران

با توجه به توقف اكران "گشت ارشاد" و "خصوصي" در سينماهاي شهرداري گفت: براي جايگزيني دو فيلم "گشت ارشاد" و "خصوصي" به دنبال پخش فيلم سينمايي "نارنجي پوش" ساخته داريوش مهرجويي هستيم.

وي در اين باره افزود: فيلم سينمايي "نارنجي پوش" در صورت اخذ پروانه نمايش از سوي شوراي صنفي و همچنين آماده شدن كپي در سينماهاي شهرداري به جاي اين دو فيلم اكران خواهد شد.

منبتي با اشاره به اينكه براي جايگزيني دو فيلم "گشت ارشاد" و "خصوصي" به دنبال پخش مجوز فيلم هايي كه در سري قبل اكران موفقي داشتند هستيم، عنوان كرد: فيلم سينمايي "يك حبه قند" و "شب" كه با استقبال خوب مخاطب روبرو شدند پس از اخذ مجوز از سوي وزارت ارشاد به جاي اين دو فيلم اكران خواهند شد.

وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر در سينماهاي شهرداري سه فيلم "قلاده هاي طلا" و "انتهاي خيابان هشتم"، "فيتليه و ماه پيشوني" را با توجه به ظرفيت سالن هاي خالي تقسيم بندي كرده و در حال اكران هستند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار