اولین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به منظور کمک به ایجاد گفتمان علمی و کاربردی و تصمیم گیری نسبت به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت 10 و 11 خرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران، اولین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت (نقشه راه طراحی و تدوین الگو ) با شرکت شخصیت های دانشگاهی و حوزوی در روزهای دهم و یازدهم خردادماه سالجاری در محل کتابخانه ملی برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، فراهم آوردن فرصت ارائه آخرین یافته ها و دستاوردهای محققان و اندیشمندان کشور در زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، بهره مندی از آراء و دیدگاه ها و مشارکت گسترده نخبگان، فرهیختگان و اندیشمندان کشور در تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، ایجاد محیط تبادل نظر و تضارب آزاد آرای تخصصی و راهبردی استادان و محققان کشور و همچنین تبیین ابعاد و جنبه های گوناگون نقشه راه تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس است.

 

گفتنی است: ضرورت و مبانی مفهومی نقشه راه پیشرفت ،مطالعه تطبیقی و پیشینه روش شناسی تدوین نقشه راه، روش شناسی تدوین نقشه راه و اصول سازماندهی، اجرا و کنترل در نقشه راه از جمله محورهای مورد بحث در اولین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است./عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار